نمایشگاه آثار قرآنی و خوشنویسی با حضور هنرمندان ایرانی در پاکستان گشایش یافت

تهران- ایرنا - نمایشگاه آثار قرآنی، خوشنویسی و تذهیب با حضور هنرمندان اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به اهتمام خانه فرهنگ کشورمان در شهر «راولپندی» پاکستان گشایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار قرآنی و خوشنویسی با حضور هنرمندان ایرانی، رئیس خانه فرهنگ ایران در راولپندی، شماری از شخصیت‌های برجسته پاکستانی و تعداد زیادی از علاقه مندان به فرهنگ ایران زمین در شورای هنری شهر راولپندی گشایش یافت.  

این ‌نمایشگاه با عنوان مبارک نبی کریم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم روز گذشته به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ‌ایران در شهر «راولپندی» با هدف افزایش آگاهی در مورد آثار قرآنی و هنر اسلامی با حضور شخصیت ها، هنرمندان، فعالان رسانه و علاقمندان و دوستداران ‌هنر برگزار شد.

قرار است طی امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) نمایشگاه اختصاصی آثار هنرمندان کشورمان شامل مهدی ایرانی و رضا مدنی در خانه فرهنگ کشورمان و دانشگاه فاطمه جناح برگزار شود.  

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «فرامرز رحمان زاد» رئیس خانه فرهنگ ایران، "وقار احمد" مدیر شورای هنری ‌راولپندی و برخی از چهره‌های هنری و اجتماعی حضور داشتند. ‌

گفتنی است طی سال‌های اخیر هنرمندان ایرانی در حوزه‌های مختلف به شورای هنری شهر راولپندی دعوت شده‌اند که طی آن آثار هنری آنان در مراکز هنری از جمله دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی پاکستان به ‌نمایش گذاشته شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha