رییس کل دادگستری استان کرمان: مسئولان در اجرای وظایف خود منتظر مراجعه مردم نباشند

جیرفت- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مسئولان در اجرای وظایف خود نباید منتظر مراجعات مردم باشند بلکه باید مسئولیت های خود را شناخته و بر اساس علاقه و عشق به مردم در مسیر اجرای آن تلاش کنند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه سه شنبه در شورای اداری شهرستان کهنوج اظهار داشت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم نمونه کاملی از عشق و محبت به مردم بود و مردم نیز برای او عزت و احترام قائل بودند.

وی ظرفیت های مردمی را از مزیت های هر منطقه دانست و تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمسالار دینی باید قدردان مردم باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ولایت و مشروعیت مسئولان پس از ولایت، از مردم است و باید خود را خدمتگزار این مردم بدانیم و اجازه ندهیم هیچ موضوعی ما را از آنها جدا کند.

وی با بیان اینکه باید تمام وقت و انرژی خود را وقف خدمت به مردم کنیم زیرا نجابت و قناعت مردم ما مثال زدنی است یادآور شد: باید مسئولیت ها و وظایف خود را نصب العین قرار دهیم و مراقب باشیم کوچکترین قصور و کوتاهی در اجرای این مسئولیت ها نداشته باشیم.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های دفاع از نظام‌ و انقلاب، ادامه داد: در وضعیت کنونی که دشمن درصدد است که مردم را از نظام و انقلاب جدا کند بنابراین نباید اجازه داد بهانه ای به دست دشمن بیفتد و این مهم، با خدمت صادقانه و مسئولانه به مردم محقق می شود.

 وی اضافه کرد: دستگاه های مختلف در اجرای ماموریت ها و وظایف خود با مشکلات زیادی روبرو هستند اما باید توجه داشت که در کنار مشکلات، ظرفیت های فراوانی نیز وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تحقق مدیریت جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: مدیریت جهادی به معنای تلاش شبانه روزی و استفاده بهینه از تمام ظرفیت های موجود است.

وی شهدا و ایثارگران را از ظرفیت های مهم مناطق مختلف دانست و یادآور شد: باید ارزش هایی که شهدا برای آن جان خود را تقدیم کردند، باید از سوی مردم و مسئولان حفظ شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، امنیت موجود را حاصل جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران‌ و زمینه ساز خدمت به مردم دانست و ادامه داد: همیشه باید قدردان شهدا، جانبازان ایثارگران و خانواده های آنها باشیم.

حجت الاسلام حمیدی گفت: به عنوان مسئولان کشور در هر جایگاهی باید بدانیم هر چه تلاش و خدمت کنیم، نمی توانیم دین خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.

وی برای پیگیری حل مشکلات مردم در حوزه پزشکی قانونی، تعزیرات و تامین سوخت و جلوگیری از قاچاق در این حوزه قول مساعد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha