۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84923367
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حجت الاسلام قمی: دایره اثر اقدامات فرهنگی باید گسترش یابد

بجنورد- ایرنا- رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای مقابله با هجمه های دشمن باید دایره اثر اقدامات فرهنگی در کشور گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» روز سه شنبه در نشست با فعالان و تشکل های مردمی خراسان شمالی اظهار داشت: رویکرد دستگاه های فرهنگی برای تبیین ارزش های دینی باید فراتر از دایره محدود مخاطبان خود باشد به گونه‌ای که برای بیان حق در برابر باطل باید اهتمامی مضاعف و عزمی راسخ داشته باشند.

وی افزود: فرهنگ مظلوم واقع شده و بودجه این حوزه نیز محدود است، اما می توان با توان و خلاقیت های مردمی ارزش های انقلاب و اسلام را تبیین و گسترش داد.

حجت الاسلام قمی گفت: باید در دنیای امروز موضوعات مهمی چون بانوان، نوجوانان و رسانه ها را جدی گرفت و به دقت در این حوزه ها اقدامات فرهنگی انجام داد.

وی با اشاره به نقش فعالان فرهنگی در اعتلای ارزش های اسلامی، یادآور شد: هر فردی در جامعه کنشگر مهم فرهنگی است که می تواند نقشی موثر در تبیین ارزش های انقلاب و اسلام داشته باشد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، دیدار با شاعر آیینی استان، "اباصلت رضوانی" و نشست با فعالان و تشکل های مردمی خراسان شمالی از برنامه های سفر یکروزه رییس سازمان تبلیغات اسلامی به این استان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha