فجر سپاسی شیراز با شکست خلیج فارس ماهشهر به صدر جدول دسته یک صعود کرد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- تیم فجرشهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک با شکست تیم خلیج فارس ماهشهر در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این بازی که از هفته دهم این مسابقات عصر سه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد،  تیم میزبان با ارائه یک بازی خوب و حساب شده با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد و با توجه به توقف تیم های شمس آذر قزوین و استقلال ملاثانی اهواز، به تنهایی در صدر جدول ایستاد.

شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که از ابتدای مسابقات لیگ دسته یک بازیهای خوبی را به بدور از هر گونه حاشیه به  نمایش گذاشتند بودند درهفته دهم با شایستگی به صدر جدول رسیدند.

هر چند تیم ماهشهردر جدول جایگاه خوبی ندارد و در رده پانزدهم است اما فجریها در مقابل این تیم که اتفاقا بازی خوبی ارائه کرد و فرصت هایی هم برای گلزنی ایجاد کردند، دست کم نگرفتند و با یک بازی هوشیارانه، سه گل زدند و اگر دقت بیشتری می کردند می توانستند حتی تعداد گل های خود را 2 برابر کنند که اینگونه نشد.

سریعترین گل لیگ به ثمر رسید

در حالی که هنوز زمان بازی به دقیقه یک نرسیده بود ( ثانیه ۳۰ ) روی ارسال خوبی که از سمت راست توسط بازیکن فجر روی دروازه  تیم ماهشهر صورت گرفت، ابوالفضل بابایی با یک  ضربه سر تماشایی دروازه میهمان را باز کرد تا سریعترین گل لیگ دراین فصل و شاید در کل مسابقات فوتبال دسته یک زده شود.

فجریها که خیلی زود به گل رسیده بودند با آرامش بازی را ادامه دادند و چندین فرصت خوب را ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۳۰ این بار علی آل کثیر  مهاجم فجر با یک ضربه سنگین از پشت محوطه ۱۸ قدم گل دوم میزبان را به ثمر رساند تا خیال کادر فنی این تیم راحت شود.

میزبان که به خواسته خود رسیده بود در ادامه نیمه نخست قدری عقب نشینی کرد تا هم از گل های زده خود محافظت کند و هم اینکه بر روی ضد حمله به گل های دیگری برسد که چند باز نیز این فرصت برای مهاجمان فجر فراهم شد.

   دقیقه ۴۰ بازی، دفاع فشرده تیم میزبان که خوب جایگیری کرده بودند چند ضربه پیاپی بازیکنان تیم میهمان را دفع کرد تا آنها به گل نرسند.

دقیقه ۴۵ فجریها می توانستند به گل سوم خود دست یابند اما ضربه کم دقت آل کثیر راهی به دروازه پیدا نکرد تا میزبان با همان ۲گل به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم تیم خلیج فارس  که چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی را روی دروازه تیم فجر انجام داد اما بازی با برنامه تیم میزبان این اجازه را نداد که میهمان به گل برسد.

دقیقه ۴۸ آل کثیر در یک فرصت تک به تک توپ را از دروازه بان میهمان عبور داد و در استانه ورود به دروازه توسط مدافع تیم خلیج فارس برگشت داده شد تا فجریها بازهم  به گل سوم  نرسند.

گل سوم

در ادامه نیمه دوم بازهم برتری از آن شاگردان رجب زاده بود و چندین فرصت دیگر را فراهم کردند و در  دقیقه ۶۹ هم با ضربه سر رضا آقابایی که از روی یک ضربه ایستگاهی ارسال شده بود، گل سوم را به ثمر رسانند تا خیال خود را راحت کنند.

دقیقه ۹۰ محمد زینالی بازیکن تیم فجر با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و سر انجام این بازی  با نتیجه سه بر صفر به سود فجر پایان یافت تا این تیم صدرنشین شود.

با پایان یافتن هفته دهم تیم فجر با ۲۲  امتیاز در  صدر جدول جای گرفت و تیم های شمس آذر قزوین واستقلال ملاثانی هم با ۲۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

درمسابقات فوتبال دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و سوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha