استاندار مرکزی: بی‌تفاوتی و بی‌توجهی شایسته مدیر اسلامی نیست

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به تمام امور، شایسته مدیر نظام اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی افزود: نباید مدیران استان نسبت به وقایع اخیر بی‌تفاوت باشند و در این خصوص با بصیرت و آگاهی مباحث را مورد توجه قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: عمده مسولیت‌ها باید در جهت احیا و برای تقویت آرمان ها و ارزشهای اسلامی و دینی قرار گیرد.

وی درباره وقایع اخیر اظهار داشت: توجه به برخی از ریشه‌ها و پشتوانه‌های فرهنگی و لایه‌های گفتمانی این رویدادهای امنیتی و انتظامی ضروری است و باید از مرحله مهار مسئله به سمت حل مسئله حرکت کنیم. 

مخلص‌الائمه افزود: دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه وظایف متعددی در شرایط مختلف برعهده دارند که باید آنها را به نحو شایسته اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: حذف و رفع عوامل موجب نارضایتی و تقویت عوامل موجب، رضایت مندی می‌شود.

کم کاری در بخش تولید و اشتغال پذیرفتنی نیست 

استانداری مرکزی در ادامه به رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: هر دستگاه و شخصی باید تلاش کند تا درجهت حمایت از تولید و اشتغال فعالیت کند و کم‌کاری در این بخش پذیرفتنی نیست.

مخلص‌الائمه افزود: باید برای کمک به افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی همه دستگاهها مشارکت داشته باشند و قابل قبول نیست که برخی دستگاهها با کم‌کاری و همراهی نکردن، منجر به بروز مشکل در جامعه باشند.

وی در ادامه از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست نسبت به خانواده اداری خود توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به افزایش بصیرت و آگاهی خانواده اداری خود کم توجهی نکنند.

وی همچنین به اقدامات شورای تامین استان اشاره کرد و گفت: وضعیت استان در وقایع اخیر مطلوب بوده و مورد خاصی مطرح نشده است.

نباید دچار ساده انگاری و غفلت شد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در اتفاقات اخیر نباید دچار ساده انگاری شد و غفلت از آن تبعات سختی دارد.

سردارپاسدار «محسن کریمی» افزود: دشمنان به طور جدی وارد کارزار شده‌اند چون همه برنامه آنان به خطر افتاده است.

وی اظهار داشت: ما در جهاد فرهنگی درحال مبارزه با دشمنان هستیم که می‌کوشند با هر وسیله‌ و برنامه‌ای ایران اسلامی را نشانه بگیرند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اکنون ما در جهاد اقتصادی نیز قرار داریم و رشد و پیشرفت های زیادی در مقایسه با دولت قبلی به دست آورده‌ایم که آن را به رخ جهان کشیده ایم.

سردار کریمی افزود: ما سه مرحله شامل دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را در پیش رو داریم که هدف بلندی است که امام عزیز آن را برای ما ترسیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: قدرت آمریکا روند نزولی پیدا کرده است و رو به زوال است و خود نیز با آن واقف است و به هر توطئه‌ای برای کنُد شدن آن دست می زنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درباره فضای مجازی نیز گفت: فضای مجازی رزمگاه و قتلگاه دشمنان شده و از این فضا که به ظاهر پیشرفت را نشان می دهد برای اهداف و مقاصد خود استفاده می کنند.

سردار کریمی افزود: اکنون دشمنان با تولید محتوا در بستر فضای مجازی در تلاشند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی اظهار داشت: در حوادث اخیر دشمنان موضوع حجاب که برای همه حساس زا است و چالش برانگیز است را مطرح کرده‌اند و به ترفنده‌های مختلف از آن برداشت می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن اکنون با ابزار رسانه می‌کوشد جای واقعیت و حقیقت را جا به جا کند که باید با استفاده از رسانه های وطنی جلو این ترفند را گرفت.

سردار کریمی در ادامه افزود: عملیات روانی دشمن نباید ما را به اشتباه بیاندازد؛ رهبر فرزانه انقلاب فرمودند آمریکا و رژیم صهیونیستی با همه توان وارد میدان شدند، بنابراین باید بصیرت داشت.

وی اظهار داشت: کسانی که کف خیابان هستند، برخی از آنان گول دشمنان را خورده و برخی از آنان کمر به نابودی اسلام بسته‌اند و دارند از اعتراضات به نفع اهداف دشمنان قسم خورده استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اصل این اتفاقات و اعتراضات دشمنی با دین است اما ما هرگز امنیت خود را با هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد. 

در این جلسه از ۱۳ دستگاه اجرایی استان که در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر استانی را کسب کردند، تجلیل شد و تعدادی از مدیران جدید استان معرفی شدند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha