جهادتبیین چراغ راه مقابله باروایتگری دروغین دشمن علیه نظام‌اسلامی است

نوشهر - ایرنا - فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) ارتش نوشهر گفت : امروز جهاد تبیین چراغ راه مقابله با روایتگری دروغین امپراطور رسانه ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است .

دریادار دوم آریا شفقت رودسری روز سه شنبه در حاشیه آیین نخستین همایش جهاد تبیین آجا با رویکرد دفاعی در این دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : استکبار غرب زمانی که پی برد نمی تواند از طریق جنگ سخت به اهدافش شومش برسد مسیر تهاجمی اش را تغییر داده و وارد یک جنگ نرم رسانه ای شده است.

وی اظهارداشت : امروز با بهره گیری از همه ظرفیت ها و هزینه های گزاف از طریق ابزار فرهنگی تلاش دارد به نظام اسلامی ضربه بزند به تعبیری با گستردگی فضاهای رسانه ای نظیر شبکه های اجتماعی پیام رسان و شبکه های ماهواره ای تمام تلاشش آن است همه دستاوردهای با ارزش نظام اسلامی را کم رنگ جلوه دهد و کوچک ترین سخنی از نقاط قوت نظام اسلامی به میان نیاورد و در رسانه های کذابش انعکاس ندهد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر تصریح کرد : درحالی که برعکس کوچک ترین ضعفی در داخل جامعه ما ببیند صدها برابر آن را بزرگنمایی می کند و تلاش دارد تا در رسانه دروغینش روایت نماید و همه می دانیم دشمن امروز قشرهای مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده است. 

شفقت رودسری افزود : اهداف دشمن ورود به افکار نسل جوانان است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد همانظور که در بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عده ای در برابر توپ و تانک دشمن ایستادگی و مقاومت کردند امروز هم به حکم ولی فقیه در برابر جنگ نرم رسانه ای برای تحقق اهداف جهاد تبیین که می تواند نسخه شفابخش و چراغ راه جلوگیری از تحریف جوانان ما باشد پای کار بیایند.

وی با اشاره به منویات و توصیه های معظم له مبنی بر هر مسوولی در هر جایگاهی در این حوزه مسئولیت دارد ، خاطرنشان کرد : منویات رهبری فرزانه حجت را بر همگان تمام کرده است و همه مسوولان نظام اسلامی در این شرایط کنونی باید نقش آفرینی کنند البته اثرگذاری مراکز اطلاع رسانی به ویژه رسانه ها در این حوزه بسیار مهم است چرا که باید با تولید محتوا رویدادهایی که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون رخ داده را در قالب جهاد تبیین اطلاع رسانی کنند تا جوانان امروز ما پی ببرند که نظام اسلامی در چه نقطه ای بوده و اکنون جایگاهش در دنیا کجاست. 
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر بیان کرد: امروز هرآنچه که در توان داریم باید با بصیریت افزایی ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده سعی کنیم دانش و آموزه های قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را افزایش دهیم .

نخستین همایش تبیین در آجا با رویکرد دفاعی امروز در آیینی با حضور جمعی از شخصیت های کشوری و لشگری و متخصصان حوزه دفاعی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این همایش با هدف آشنایی با ابعاد مولفه های جهاد تبیین ، وظایف نیروهای چهارگانه آجا و جهاد تبیین ، تبیین نقش کلیدی روحانیت در آموزه های دینی در همراهی ارتش جمهوری اسلامی به مدت ۲ روز در این دانشگاه برگزار می شود. 

تبیین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ، تبیین راهبری فرماندهی معظم کل قوا در تحول ارتقا و کارآمدی نیروهای مسلح ، تبیین جنگ شناختی ، تبیین دستاوردها و نقش آجا در انقلاب اسلامی ، تبیین ظرفیت های موجود در توسعه همه جانبه کشور از مهم ترین محورهای این همایش اعلام شد.

از مجموع حدود ۳۰۱ مقاله رسیده به دبیرخانه این همایش حدود ۱۵۶ مقاله پذیرفته شده که حدود ۲۰ مقاله شفاهی و ۲۶ مقاله پوستری ارایه می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha