۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 84923062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاکر: شایعه برکناری آرمات واقعیت ندارد/ هدف ایفاسرام، صعود به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال است

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه ایفاسرام اردکان به شایعه برکناری مسعود آرمات از سرمربیگری تیم والیبال این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، پس از اینکه تیم والیبال ایفاسرام اردکان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال مقابل هراز شکست خورد شایعاتی مبنی بر برکناری مسعود آرمات از سرمربیگری این تیم مطرح شد.

جواد شاکر، مدیرعامل باشگاه ایفاسرام اردکان در این خصوص گفت: چنین تصمیمی نداریم و از کادرفنی تیم حمایت خواهیم کرد. نمی دانم چرا بعد از بازی با آمل چنین شایعاتی به وجود آمد.

وی درباره عملکرد تیم ایفاسرام در ۵ هفته گذشته لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه تیم دیر بسته شد و بازیکنان اصلی‌مان مصدوم هستند و با تیم دوم‌مان بازی می‌کنیم عملکرد قابل قبولی داشتیم و به جز بازی با آمل نتایج خوبی کسب کردیم. البته در نیم‌فصل به دنبال تقویت تیم هستیم.

مدیرعامل باشگاه ایفاسرام در پایان در مورد اینکه تیم والیبال این باشگاه چه هدفی را در فصل جاری لیگ برتر والیبال دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که به نیمه‌نهایی لیگ صعود کنیم. البته همانطور که گفتم در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و احتمال دارد بازیکن خارجی جذب کنیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha