محمدپور: می‌خواهم‌ طلسم شکنی کنم/ بوکسورهای‌ سبک وزن آسیا از بهترین‌های جهان هستند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی بوکس با بیان اینکه درپی‌ طلسم شکنی در مسابقات آسیایی است گفت: بوکسورهای سبک وزن قاره کهن از بهترین‌های جهان هستند و کار سختی در اردن دارم.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را برای حضور در قهرمانی آسیا داشتیم و دو اردوی مشترک خیلی خوب نیز با تیم‌های هند و عراق برگزار کردیم. امیدوارم با توجه به این تمرینات و اردوهای مشترک در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری برای طلسم شکنی و کسب مدال آسیایی گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا این بار در قهرمانی آسیا طلسم شکنی کنم و موفق به کسب مدال شوم. تمرینات واقعاً خوبی برای حضور در این مسابقات داشتم و امیدوارم این بار جواب زحمات را دریافت کنم.

کاپیتان تیم ملی بوکس با اشاره به ترکیب جوان تیم ملی بوکس گفت: بیشتر نفرات تیم ملی را بوکسورهای جوان تشکیل می‌دهند. نفراتی که با وجود سن کم از تجربه خوبی برخوردار و سابقه حضور در مسابقات جهانی، قهرمانی آسیا دوره گذشته و چند تورنمنت را دارند. همه بچه‌ها برای حضور در مسابقات از روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند و امیدوارم در نهایت همه نیز با دست پر بازگردند.

محمدپور با تمجید از بوکسورهای سبک وزن آسیا گفت: بوکسورهای سبک وزن آسیا همواره در دنیا در میان بهترین‌ها قرار داشتند و حتی حرف اول را زدند. با این تفاسیر من نیز برای حضور در مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم در رقابت با بهترین‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم و در نهایت نیز به نتیجه خوبی دست پیدا کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha