۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 84922650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعی از نمایندگان کنگره خواستار تغییر رویه بایدن در قبال جنگ اوکراین شدند

تهران – جمعی از نمایندگان حزب دموکرات کنگره آمریکا خواستار تغییر رویه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در قبال جنگ اوکراین و  پی گیری مذاکرات بین کی‌یف و مسکو شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر، نوشت: ۳۰ نماینده لیبرات دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن خواستند تا راهبرد خود در قبال جنگ اوکراین و روسیه را با دنبال کردن خط مشی سیاسی و انجام مذاکرات در کنار حمایت های نظامی و مالی از کی یف، تغییر دهد.

بنابراین گزارش در متن این نامه که توسط « پرامیلا جایاپال » (Pramila Jayapal) رئیس این گروه منتشر شده، آمده است: با توجه به خسران بوجود آمده توسط این جنگ چه برای اوکراین و چه برای جهان و خطر تشدید این فاجعه، ما بر این باوریم که به نفع اوکراین، آمریکا و جهانیان است که از طولانی تر شدن این درگیری جلوگیری به عمل آید.

در ادامه نامه نمایندگان حزب دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خطاب به رئیس جمهوری این کشور آمده است: از شما (جو بایدن) می خواهیم تا در کنار حمایت های اقتصادی و نظامی آمریکا از اوکراین، با فعال کردن  و پیش بردن رویه سیاسی، تلاش ها را برای یافتن چارچوبی واقع بینانه برای (حصول) آتش بس دوچندان کنید.

براساس این گزارش، برخی از جمهوریخواهان هشدار داده اند که درصورت پیروزی و در اختیار گرفتن اکثریت کنگره آمریکا، کنترل شدیدی بر کمک های مالی به اوکراین اعمال کنند.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha