شمار شهدای فلسطینی به ۶ نفر رسید

۳ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۴
کد خبر: 84922578
شمار شهدای فلسطینی به ۶ نفر رسید

تهران - ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز سه شنبه گزارش دادند که با شهادت یک شهروند فلسطینی دیگر، شمار شهدای جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به شش نفر رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار شهدای فلسطینی در شهر نابلس به شش نفر رسید که در بین آنها دو فرماند گروه مبارز فلسطینی "عرین الاسود" وجود دارد.

بخش قدیمی شهر نابلس بامداد امروز شاهد یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی بود که با مقابله مردم و مبارزان فلسطینی روبرو شد.

این وزارتخانه تصریح کرد: در جریان یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس، ودیع صبیح حوح (۳۱ عاما)، حمدی صبیح رمزی (۳۰ عاما)، علی خالد عمر عنتر (۲۶ عاما)، حمدی محمد صبری حامد شرف (۳۵ عاما) و مشعل زاهی احمد البغدادی (۲۷ ساله) به شهادت رسیدند.

یک جوان فلسطینی به نام "قصی التمیمی" اهل شهرک النبی صالح در نزدیک شهر رام الله نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست در شهرک النصره در شهر نابلس شهید شد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، در این درگیری ها دستکم ۲۲ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

هزاران نفر از شهروندان فلسطینی بامداد امروز پیکر شهدای یاد شده را روی دستان خود تشییع کردند و فریاد ادامه مبارزه با اشغالگران سر دادند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت آفرینی رژیم صهیونیستی در شهر نابلس و پاسخ مقاومت فلسطین گفت که این شهر با خون مسیر عزت را ترسیم می کند، گفت: گروه مبارز عرین الاسود قدرتی به وسعت فلسطین است.

گروه مبارز عرین الاسود که به تازگی و به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها اعلام وجود کرده است، طی هفته های گذشته با انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست و همچنین شهرک‌نشینان تندرو، مقامات تل آویو را به ستوه آورده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha