مدیر ستاد اقامه نماز استان: برخی جاده‌های ییلاقی یزد نمازخانه ندارد

یزد- ایرنا- مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: در مسیر جاده اصلی یزد به شهرستان خاتم و برخی از مناطق ییلاقی در بخش مرکزی تفت و مهریز نیاز مبرم به نمازخانه و مسجد است که همت و همراهی مسئولان و خیران را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود نمازخانه و مسجد در جاده‌های بین راهی مناطق و شهرستان‌ها و همچنین ییلاقات یکی مشکلاتی است که باید در این خصوص مسئولان و خیران اقدام کنند.

موسوی بیان کرد: وجود مساجد بین راهی به دلیل وضعیت خاص جفرافیایی استان که محل تردد مسافران، میهمانان و گردشگران زیادی است از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم برای حل آن همکاری شود.

وی تاکید کرد: در جاده‌های دیگر سطح استان مشکلی در نبود نمازخانه یا مسجد نیست و طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی به خصوص توسط خیران صورت گرفته است.

این مسئول بیان کرد: برای ترویج فرهنگ نماز بین مردم و جوانان اولین گام داشتن مکان‌های مناسب برای اقامه آن به خصوص در مناطق ییلاقی و جاده‌های اصلی است .

برای ترویج فرهنگ نماز بین مردم و جوانان اولین گام داشتن مکان‌های مناسب برای اقامه آن به خصوص در مناطق ییلاقی و جاده‌های اصلی استموسوی از حمایت و همراهی مسئولان استان و خیران که در این خصوص همیشه ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های اجرایی مسئول استان را همراهی می‌کنند قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر مشکل ساخت نمازخانه و مسجد در جاده یزد به شهرستان خاتم و اکثر مناطق ییلاقی استان رفع و شاهد اقامه آن باشیم.

شهرستان خاتم با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است؛ هم‌اکنون حدود سه هزار و ۵۰۰ مسجد در استان یزد وجود دارد.

      

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha