مطالبه رئیس‌جمهور با اجرای طرح جامع اتصال عملکرد به نظام پرداخت در مازندران اجرایی شد

ساری-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران به مطالبه رئیس جمهور در خصوص ایجاد نظام عادلانه پرداخت پاداش و جبران خدمات مبتنی بر عملکرد کارکنان، اشاره کرد و گفت: به صورت پایلوت مدل علمی طراحی شده این مطالبه تحت عنوان طرح جامع اتصال عملکرد به نظام پرداخت در استان اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، امید محبی دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری مازندران افزود: اجرای کامل این طرح موجب رفع تبعیض در پرداخت ها و ایجاد انگیزه در کارکنان خواهد شد.

وی ادامه داد:طرح جامع اتصال عملکرد به نظام پرداخت در نخستین گام به صورت پایلوت در استانداری مازندران اجرایی شد که امیدوارم به سایر بخش‌ های اداری استان تسری یابد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تحقق دغدغه های استاندار در اجرای برنامه های آموزشی راهبردی و کاربردی در تمامی سطوح کارشناسان ، مدیران ، بخشداران و فرمانداران ، بیان کرد: دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری مازندران دارای حوزه های ماموریتی مهم است که نمود آن پیشرفت و تحول در بدنه استانداری و واحدهای تابعه خواهد بود که تسری به دستگاه های اجرایی استان خواهد داشت.

معاون استاندار مازندران بر اجرای برنامه جامع تحول در نظام اداری و تدوین برنامه عملیاتی متقن در حوزه ماموریت ها و وظایف استانداری و واحدهای تابعه تاکید و تصریح کرد: تعریف شاخص و نحوه سنجش نتایج حاصله می تواند مطالبه گری مدیر ارشد استان و مجموعه مدیران استانداری را در نحوه ارزیابی عملکرد وظایف بخش های دولتی و اجرایی استان افزایش دهد.

محبی ایجاد ساختار نظامند در حوزه برنامه ریزی و بودجه و همچنین ارتباط مستمر و سیستماتیک این حوزه اداره کل برنامه، بودجه و تحول اداری را با مجموعه اداره کل اداری و مالی استانداری حائز اهمیت برشمرد و گفت: پیش بینی اعتبار مکفی برای رفع نیازهای اساسی فرمانداری ها و بخشداری ها و توجه به ملزومات مورد نیاز اداری و لجستیکی منابع انسانی از مهمترین راهبردهای این حوزه مدیریتی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، حوزه استحفاظی دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری را در اجرای وظایف سازمانی جغرافیای استان دانست و افزود: اصلاح فرایندها مبتنی بر دانش و پایه های علمی که منجر به کاهش حجم مراجعین خواهد شد یکی از مهمترین انتظارات از این دفتر می باشد.

محبی حرکت به سمت اجرای نظام آراستگی در استانداری و فرمانداری ها ، مدیریت دانش ، ساماندهی امورات پژوهشی با هدف بهره گیری عملیاتی از نتایج پژوهش ها و توزیع عادلانه منابع را بخشی از برنامه های عملیاتی این دفتر اعلام کرد و گفت: نظام جامع اتصال عملکرد به نظام جبران خدمات و پرداخت پاداش یکی از اقدامات موثری بود که در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اجرا شد و در آینده ای نزدیک با گذر از مرحله آزمون و خطا در همه واحدهای تابعه استانداری و واحدهای ستادی اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، پیگیری اصلاح ساختار و تشکیلات و افزایش سهم استان از پست های الحاقی برای وظایف تکلیف شده را از مهمترین ماموریت های اداره کل برنامه، بودجه و تحول اداری برشمرد.

مطالبه رئیس‌جمهور با اجرای طرح جامع اتصال عملکرد به نظام پرداخت در مازندران اجرایی شد

استاندار مازندران در حکمی فرامرز کردی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری مازندران منصوب کرد.

پیش از این مهدی قاسمی این مسوولیت را عهده دار بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha