چند خبر انتظامی از استان قزوین

قزوین -ایرنا- مسوولان انتظامی استان قزوین روز دوشنبه از  کشف تریاک جاساز شده، گازوییل قاچاق و فوت راکب موتورسیکلت خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک جاساز شده در کامیون کشنده با همکاری پلیس استان یزد خبر داد.
سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار داشت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک به استان اصفهان را داشت شناسایی کردند.
وی افزود: در بررسی های ماموران مشخص شد، متهم با استفاده از یک دستگاه کامیون کشنده ولوو از محور هرات-شهربابک در حال تردد به سمت اصفهان است که بلافاصله هماهنگی لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد انجام شد و دستگیری قاچاقچی مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.  
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران مواد مخدر استان یزد با استقرار عملیاتی خود در محور به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از آن ۴۷ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.
سرهنگ علی بیگی ضمن ابراز خرسندی از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در دستگیری و کشف محموله سنگین مواد مخدر، تاکید کرد: مبارزه با افراد هنجارشکن به ویژه سودگران مرگ که با تخریب کانون خانواده ها در فکر ثروت اندوزی هستند هیچ مرزی جغرافیایی برای پلیس نخواهد داشت.

کشف گازوئیل قاچاق در اسفرورین
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری یک نفر در بخش اسفرورین این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ کوروش عزیزی اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری بخش اسفرورین شهرستان تاکستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان تانکردار مشکوک شده و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از شرکت نفت بود، کشف شد و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف چهار تن بوقلمون زنده قاچاق در آوج 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۰۰ قطعه بوقلمون زنده قاچاق به وزن تقریبی چهار تن در شهرستان آوج خبر داد.  
سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بوقلمون زنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۴۰۰ قطعه بوقلمون زنده به وزن تقریبی چهار تن که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دام و طیور بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط بیش از ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو به همراه بوقلمون های کشف شده به اداره دام و طیور تحویل داده شد.

فوت راکب موتورسیکلت در برخورد با کامیون ولوو 
رئیس پلیس راه استان از جان باختن راکب موتورسیکلت در برخورد با کامیون ولوو در محور آبگرم-همدان خبر داد.  
سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون ولوو، در محور آبگرم-همدان بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.  
وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، متاسفانه در اثر این حادثه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئن توسط رانندگان خودرو و وسایل نقلیه موتوری به ویژه در جاده‌ها و محورهای روستایی می تواند تا حدودی زیادی از بروز حوادث جلوگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha