نظر نمایندگان گلستان درخصوص استیضاح وزیر صمت: ثبات مدیریتی به مصلحت کشور است

گرگان- ایرنا- جمعی از نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات رئیسه مجلس ،به وقایع اخیر کشور اشاره کردند و مصلحت مردم را در ثبات مدیریتی در این وزارتخانه دانستند.

به گزارش ایرنا ،چهار نماینده سه حوزه انتخابیه گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا ،  استیضاح وزیر صنعت معدن تجارت را به مصلحت کشور ندانسته و اعلام کردند که موافق استیضاح فاطمی امین نیستند.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بنده موافق  استیضاح وزیر صمت نیستم و در شرایط فعلی کشور طرح موضوع استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را به مصلحت کشور نمی دانم .

در ادامه رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم ثبات مدیریتی در وزارت صمت اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور، استیضاح وزیر صمت به مصلحت کشور نیست.

وی افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود تا دغدغه های نمایندگان به صورت مستقیم و بی واسطه به وزیر صنعت، معدن و تجارت منتقل شود و  فاطمی امین با تلاش بیشتری درصدد حل و رفع مطالبات نمایندگان باشد.

عبدالجلال ایری نماینده مردم شهرستان های کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص استیضاح منوط به بررسی دقیق محورهای مطروحه در طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

وی تاکید کرد که در حال حاضر اظهار نظری در رابطه با مخالفت یا موافقت استیضاح ندارم و در روز های آینده به جمع بندی می رسم.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در شرایطی که کشور روزهای پر تلاطمی را پشت سر گذاشته ، هر گونه تصمیم و اتخاذ هر رویه ای باید بسیار هوشیارانه انجام شود. تصمیم و سخنی گفته نشود که دشمن شاد شویم.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha