۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84921936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حاشیه‌های دیدار هیات‌های ورزشی با استاندار همدان

همدان- ایرنا- روسای هیات های ورزشی همدان از اینکه پس از ۱۰ سال موفق به دیدار با مدیریت ارشد استان همدان شدند، مراتب قدردانی خود را از علیرضا قاسمی فرزاد اعلام کردند و البته این دیدار حاشیه های به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست صمیمی «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان با مسوولان دستگاه ورزش و جوانان و روسای هیات های ورزشی همدان در حالی برگزار شد که در ۱۰ سال گذشته هیچ گاه نظیر چنین جلسه ای در این استان برگزار نشده بود.

به گفته روسای هیات های ورزشی در این دیدار، مشکلات و دردهای بر دل مانده متولیان ورزش مطرح شد و مدیریت ارشد استان نیز با دقت و حوصله این دغدغه ها را شنید.

این روسای هیات های ورزشی معتقد بودند که در چند سال اخیر همواره حسرت دیدار چند ساعته با استانداران سابق همدان را داشتند و همین شکاف در بین جامعه ورزش و استانداران سابق سبب شد تا آنها نگرش منفی به سیاست های کلان مدیریت ارشد استان داشته باشند.

البته این نشست با حاشیه هایی نیز همراه بود و سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان به نمایندگی از سایر هیات های ورزشی عنوان کرد که در ۱۰ سال گذشته مدیران ورزشی هرگز تمایل به برپایی این چنین جلسه ای نداشتند.

بی پولی درد مشترک هیات های ورزشی

مشکلات مالی همواره سرفصل دغدغه هیات های ورزشی استان همدان به شمار می رود و این بار نیز این مشکل در نشست با استاندار مطرح شد.

نبود کارخانجات صنعتی بزرگ در استان برای حمایت از حوزه ورزش به عنوان اسپانسر، محدودیت در اعتبارات مالی دستگاه ورزش و حمایت کمرنگ فدراسیون ها از هیات های ورزشی شهرستان ها سبب افزایش مشکلات مالی شده است.

حاشیه‌های دیدار هیات‌های ورزشی با استاندار همدان

نماینده هیات های ورزشی استان همدان نیز در این نشست به این مهم اشاره کرد و گفت: همدان با وجود ظرفیت بالقوه در ورزش و استعدادهای گسترده، همچنان با مشکلات مالی مواجه است.

«هادی سبزواری» افزود: هیات های ورزشی بازوان توانمند توسعه ورزش استان هستند و موفقیت آنها در راه توسعه ورزش، قهرمان پروری و درخشش در میادین ملی و بین المللی مستلزم حمایت مالی است.

وی برگزاری شورای عالی تربیت بدنی و ورزش همگانی را یکی از اقدامات امیدوارکننده در ورزش استان دانست و گفت: در سال های اخیر به اهمیت ورزش همگانی از سوی مدیران ارشد استان کمتر توجه شده بود اما حالا با جدیت پای کار هستند.

حمایت مسوولان چراغ راه موفقیت ورزش استان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز معتقد است با حمایت استاندار، نمایندگان مردم در مجلس و سایر مسوولان، چراغ راه موفقیت ورزش استان درخشان تر از گذشته خواهد بود.

«علی حقیقی» افزود: این نشست با هیات های ورزشی بسیار موثر بود و امید برای حمایت های لازم و تلاش بیشتر در راستای توسعه و افتخارآفرینی در رشته های مختلف ورزشی را دوچندان کرد.

وی اضافه کرد: اکنون در حوزه زیرساخت های ورزشی سرعت بیشتری به تکمیل طرح های نیمه تمام شده و یکسری مشکلات حوزه ورزش نیز برطرف شده است و به طور قطع با حمایت مسوولان شرایط بهتری رقم خواهد خورد.

جامعه سالم در گروی توسعه ورزش

استاندار همدان نیز در جمع هیات های ورزشی با تاکید بر اینکه اعتبارات مالی از ضرورت های حوزه ورزش است، گفت: جامعه سالم و تندرست نیازمند توسعه ورزش است و باید به این مهم توجه جدی شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» افزود: اهتمام ورزیدن به حوزه ورزش باعث پیشگیری از هزینه های درمان و ارتقا سطح سلامت و نشاط مردم می شود.

وی جایگاه همدان در عرصه های قهرمانی و افتخارآفرینی را برتر دانست و اظهار داشت: هیات های ورزشی صاحب جایگاه را مورد حمایت ویژه قرار می دهیم.

استاندار همدان بومی گزینی را یکی از رویکردهای اصلی خود در حوزه ورزش همانند سایر بخش ها دانست و گفت: جوانان همدان شایسته مدیریت توانمند بودند و براین اساس در حوزه ورزش و جوانان شاهد اثرگذاری مثبت علی حقیقی در مدیریت این بخش هستیم و رضایتمندی لازم را نیز به دنبال داشته است.

حاشیه‌های دیدار هیات‌های ورزشی با استاندار همدان

استاندار همدان با اشاره به اینکه در سال جاری منابع مالی بسیار خوبی از محل اعتبارات ملی، استانی و سفر رییس جمهور به استان اختصاص ‌داده‌ شده، گفت: با تزریق این اعتبارات و تکمیل طرح های نیمه‌تمام بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شاهد توسعه زیرساختی و خدماتی استان در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha