تمجید ژاوی از مهاجم فرانسوی/برنامه بارسا برای تمدید قرارداد با دمبله

تهران- ایرنا- بازی درخشان مهاجم فرانسوی بارسلونا و زننده گل اول این تیم به اتلتیک بیلبائو علاوه بر اینکه تمجید ژاوی را به همراه داشت، باعث شد تمدید قرارداد او با آبی اناری‌ها وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته در مصاف با اتلتیک بیلبائو موفق شد در هفته یازدهم لالیگا، حریف را با نتیجه ۴ بر صفر در نیوکمپ شکست دهد که رسانه‌های اسپانیایی‌زبان، این پیروزی را به طوفان دمبله تعبیر کردند که شیرها را درنوردید.

طوفانی که بارسلونا را بعد از هفته‌ای نا امیدکننده‌ای که با تساوی مقابل اینترمیلان و شکست در ال‌کلاسیکو پشت سر گذاشته بود نجات داد و دروازه اتلتیک بیلبائو را در هم کوبید.

این مهاجم فرانسوی غیرقابل‌توقف، شروع ویرانگری برای تیم بارسلونا  رقم زد و توانست نخستین گل را در دروازه حریف جای دهد؛ نخستین گلی که در حقیقت ۴ هزارمین گل خانگی بارسلونا در تاریخ لالیگا بود و به‌این‌ترتیب نام این مهاجم فرانسوی برای همیشه در تاریخ باشگاه ثبت شد.

گل‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ نیز به ترتیب توسط استانیسلاو باسورا، آندرس رامیرز و پاتریک کلایورت به ثمر رسیده است.

دمبله علاوه بر اینکه بازی را برای بارسا آغاز کرد و در دقیقه ۱۲ بازی قفل دروازه حریف را شکست، سه پاس گل هم برای سرجی روبرتو، روبرت لواندوفسکی و فران تورس ساخت.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی، عملکرد دمبله را مورد تمجید قرارداد و گفت: دمبله بازی فوق‌العاده‌ای داشت. می‌خواهیم او این روند را حفظ کند. اگر خوب بازی نمی‌کنید، گاهی اوقات باید خودتان را محدود کنید و ساده‌تر بازی کنید. او باید این را بفهمد.

وی تأکید کرد: ما می‌خواهیم دمبله همیشه در این سطح بازی کند. به همین دلیل می‌خواستم او بماند و به او اعتمادبه‌نفس زیادی دادم.

تمجید ژاوی از مهاجم فرانسوی/برنامه بارسا برای تمدید قرارداد با دمبله

با بازی درخشانی که دمبله از خود نشان داد، حال رسانه‌ها از آغاز مذاکرات بارسلونا با این مهاجم فرانسوی در ماه‌های آینده خبر می‌دهند تا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کند. قرارداد فعلی دمبله در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

شایان‌ذکر است این بازیکن ۲۵ساله در این فصل در فرم خوبی است و در ۱۵ بازی ۷ پاس گل داده در حالی که در ۳۲ بازی فصل گذشته تنها ۲ گل زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha