بندرعباس میزبان مسابقه های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا شد

بندرعباس - ایرنا - رییس هیات والیبال استان هرمزگان گفت: مسابقه های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۷ آبان ماه جاری به میزبانی شهر بندرعباس در مجموعه ورزشی ساحلی سورو برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرئوف بستگانی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در این مسابقه ها ۵۸ تیم از کشورهای استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، نیوزلند، عمان، قطر، تایلند، چین و ایران حضور دارند.
وی با اشاره به فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های ورزشی و شهری هرمزگان و اتفاق خوب افزایش نشاط  اجتماعی در جریان این مسابقه ها بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت ستاره، ورزش وجوانان، اصناف و شهرداری بندرعباس همکاری تنگاتنگی برای برگزار شدن این رویداد مهم ورزشی آسیایی و بین  المللی با هیات فوتبال استان داشته اند که تلاش می شود میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضردر این مسابقه ها باشیم.

رییس هیات والیبال استان هرمزگان به مشارکت ۲ نماینده والیبال ساحلی از هرمزگان به نام های «حبیب ناصری» و «ضرغام منصوری» با پیراهن تیم ملی دراین مسابقه ها خبرداد و اظهارداشت: در این راستا آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقه والیبال ساحلی قهرمانی آسیا انجام گرفته و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که به عنوان مرکز برگزاری درنظر گرفته شده با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح شده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ۲ تورنمنت والیبال ساحلی تور آزاد و قهرمانی مردان آسیا گفت: میزبان پاداش درنظر گرفته شده ۴۰ هزار دلار می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha