۱۰۰ واحد مسکونی آماده تحویل به محرومان هرمزگان است

بندرعباس- ایرنا- مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی که با مشارکت این نهاد انقلابی، کمیته امداد (ره) وقرارگاه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه ساخته شده، تا پایان آبان‌ امسال تحویل می شود.

سرهنگ یاسین باوقار روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال نیز ۳۵۰ واحد مسکونی دیگر توسط سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی احداث و به مردم مناطق محروم و حاشین نشین درتمام نقاط استان هرمزگان اهدا می شود.
وی بیان داشت: در مجموع ساخت یکهزار و۵۰۰ واحد مسکونی روستایی هرکدام به متراژ ۵۰ متر مربع با مشارکت کمیته امداد و قرارگاه محرومیت زدایی نیروی دریایی سپاه در دستورکار بسیج سازندگی هرمزگان قرار دارد که در ۲ مرحله و تا ۲ سال آینده احداث می شود.
 مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در تمام نقاط استان هرمزگان بویژه در شرق استان از جمله بشاگرد و جاسک که بعد محرومیت بیشتر است، ساخته می شود.
سرهنگ باوقار ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی هرمزگان تاکنون تعمیر و بازسازی ۳۶۰ واحد مسکونی روستایی و حاشیه نشین شهرها در تمام نقاط  استان را انجام داده است.
وی ساخت جاده‌های بین مزرعه های کشاورزی و اجرای طرح‌های آبخیز داری را از دیگر فعالیت های انجام شده بسیج سازندگی هرمزگان عنوان کرد و گفت: تاکنون ۳۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی جهت تسطیح و بهره برداری کشاورزان اجرایی شده است.
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: خدمات رسانی به روستاها و مناطق دور از دسترس و ایجاد زیرساخت های  مناسب روستایی از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی هرمزگان در راستای محرومیت زدایی انجام داده و همچنان در دستورکار است. 
سرهنگ باوقارادامه داد: بسیج سازندگی همواره به دنبال امید آفرینی و رفع مشکلات مردم بوده و در این مسیر از ظرفیت و مشارکت مردم نیز استفاده کرده بطوری که حضور جهادگران در روستاها و پای کار آوردن جوانان روستا از عوامل مهم اثربخشی گروه‌های جهادی و حرکت‌های جهادی است.
وی در پایان با تاکید بر تشکیل گروه‌های جهادی در حوزه رسانه، آموزش و توانمند سازی گروه های جهادی در این راستا و تبیین و تشریح اقدام های بسیج سازندگی در عرصه های مختلف  به خصوص در حوزه محرومیت زدایی را خواستار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha