اقدامات فاطمی‌امین برای ایجاد شفافیت و از بین بردن فساد در وزارت صمت چشمگیر است

اصفهان-ایرنا-رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: تلاش ها و اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در مسیر ایجاد شفافیت، از بین بردن رانت و فساد، مبارزه با قاچاق کالا و اصلاح ساختار در وزارت صمت انجام شده که همگی نشانه توانمندی و کارآمدی فاطمی امین برای مدیریت این وزارتخانه است.

مسعود گلشیرازی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اصلاحات ساختاری که در دوره وزارت «سیدرضا فاطمی امین» انجام شده، برای اقتصاد کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اصلاحات ساختاری و بنیادی مهمی ذیل دولت الکترونیک در مجموعه وزارت صمت انجام شده است که به عنوان یک فعال اقتصادی معتقدم این اصلاحات ارزشمند باید مورد حمایت جدی مجلس و فعالان صنعتی و اقتصادی قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان افزود: پیگیری مباحث و موضوعات زیرساختی در وزارت صمت از جمله نقاط قوت مدیریتی فاطمی امین در این وزارتخانه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این مسایل نشان می دهد که باید فرصت بیشتری به وی داده شود تا با اجرای کامل برنامه ها، شاهد بروز تغییرات اساسی و زیربنایی در این حوزه برای رونق تولید و شکوفایی بخش صنعت و معدن باشیم.

وی اضافه کرد: عملکرد مدیران همواره دارای نقاط قوت و ضعف است که باید به صورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و برهمین اساس معتقدم که طرح استیضاح وزارت صمت کمی عجولانه است.

گلشیرازی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ستادهای تسهیل و تلاش برای جلوگیری از رانت و بروز فساد از دیگر کارکردهای موثر وزیر صمت در یکسال گذشته است.

به گزارش ایرنا، تقاضای استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی روز چهارشنبه -۲۷ مهر- از سوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول ش و با اعلام سخنگوی هیأت رئیسه ، جلسه استیضاح قرار است روز یکشنبه هشتم آبان برگزار شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha