۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84921698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه ضاحیه بیروت

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 84921698
گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه ضاحیه بیروت

تهران-ایرنا- مردم لبنان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت یاد و خاطره شهدای اخیر فلسطین در کرانه باختری رود اردن را گرامی داشتند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، شماری از مردم لبنان در حمایت از ملت فلسطین مراسم گرامیداشتی را در ناحیه المشرفیه در ضاحیه جنوبی شهر بیروت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فلسطین که در شهرهای قدس و نابلس به شهادت رسیدند، برگزار کردند.

در این مراسم وصایای شهدا میان شرکت کنندگان و عابران پخش شد تا نام این شهدا جاودانه باقی بماند و آنها بر موضع ثابت خود در حمایت از مساله فلسطین و ملت و مقاومت تاکید کنند.

گرامیداشت شهدای فلسطین در منطقه ضاحیه بیروت

افزایش مبارزه مسلحانه گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می‌روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران و سردرگم کرده است، چرا که آنها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه بودند ولی این روزها مقاومت کرانه باختری به چالش بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین‌های اشغالی روبه روست.

در پی تشدید درگیری ها در کرانه باختری، تعداد زیادی از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیده اند که آخرین آنها "تامر الکیلانی" از فرماندهان گروه مقاومت «عرین الاسود» است. 

در پی ترور این فرماندهان گروه مقاومت "عرین الاسود"، رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ مبارزان فلسطینی آماده باش کامل در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد.

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که نیروهای مقاومت به پست ایست و بازرسی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری حمله کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha