فاطمی‌امین گام‌های مهمی برای ساماندهی صنعت خودرو  برداشت/ استیضاح به صلاح کشور نیست

تهران- ایرنا-عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر صمت را به صلاح کشور نمی دانم گفت:فاطمی‌امین گام‌های مهمی در راستای ساماندهی صنعت خودرو  برداشته است.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد استیضاح وزیر صمت گفت: «عدم ساماندهی وضعیت تولید و فروش خودرو» یکی از علل استیضاح وزیر صمت است، این در حالی است که دولت در صنعت خودرو  سیاستگذار  است و به تنهایی متولی نیست.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه دولت در صنعت خودرو سهام زیادی ندارد،بیان داشت: همین امر موجب شده، وزرات صمت نتواند از لحاظ حاکمیتی راهکار خوبی برای ساماندهی صنعت خودرو ارائه کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاطمی‌امین گام‌های مهمی در راستای ساماندهی صنعت خودرو  برداشته است، اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت را به صلاح کشور نمی‌دانم.

به گزارش ایرنا، هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی دولت و مجلس روز سه شنبه ۱۰ آبان برگزار می شود.پیش از این قرار بود استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی یکشنبه، ۸ آبان ماه برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha