تاس: خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه در تهران راه های تقویت همکاری ها را بررسی می کنند

تهران – ایرنا – خبرگزاری تاس با اشاره به برگزاری هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) به میزبانی تهران، نوشت: نمایندگان رسانه های جمعی منطقه آسیا و اقیانوسیه در این نشست، تقویت همکاری های رسانه ای را در دستور کار خود دارند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای خبری تاس در ادامه نوشت: شرکت‌کنندگان در هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه (OANA) که امروز در تهران افتتاح ‌شد، درباره تغییرات فضای اطلاعاتی و همکاری نزدیک‌تر رسانه‌های جمعی در دوران پسا کرونا، به  گفت و گو می پردازند.

این رسانه روسی در ادامه گزارش داد: در مجمع عمومی امسال که با میزبانی خبرگزاری (جمهوری اسلامی) ایرنا برگزار می شود، مدیران ارشد ۲۰ «خبرگزاری» بزرگ و رسانه جمعی از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه حضور دارند، در این میان «سرگئی میخائیلوف» (Sergey Mikhailov) رئیس خبرگزاری تاس ریاست هیئت این خبرگزاری را بر عهده دارد.

به گزارش این رسانه، نمایشگاه عکس جهان بدون کرونا، درحاشیه این مجمع برگزار می شود

به گزارش ایرنا، هجدهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) امروز (دوشنبه - دوم آبان ماه) طی مراسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی نادری مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تهران آغاز به کار کرد.

در این اجلاس دو روزه ۶۰ نفر از روسا، مدیران و سردبیران ارشد از ۳۵ کشور عضو اوآنا حضور دارند.

«اوآنا» (OANA) نام اختصاری The Organization of Asia-Pacific News Agencies است که در ۲۲ دسامبر سال ۱۹۶۱ (۱ دی ۱۳۴۰) با هدف تسهیل اطلاع رسانی میان کشورهای این منطقه با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) تاسیس شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha