مخالف استیضاح وزیر صمت هستم/ وقت بیشتری به  فاطمی‌امین داده شود

تهران- ایرنا-عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف استیضاح فاطمی امین هستم، بیان داشت: در شرایط فعلی کشور استیضاح نمی‌تواند مشکلات حوزه صنعت و معدن را حل کند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد استیضاح وزیر صمت گفت: اگر چه استیضاح را حق قانونی نمایندگان می‌دانم ، اما در شرایط فعلی کشور استیضاح نمی‌تواند مشکلات حوزه صنعت و معدن را حل کند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس می‌تواند با استفاده از ابزارهای نظارتی دیگر از جمله طرح سوال و تذکر مطالبات این حوزه را پیگیری کند و به وزارت صمت کمک کند تا برنامه های خود را عملیاتی کند.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مخالف استیضاح فاطمی امین هستم، بیان داشت: وزرات صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین وزراتخانه های کشور در حوزه اقتصاد است و باید وقت بیشتری به فاطمی امین برای تحقق اهداف و برنامه‌هایش داده شود.

به گزارش ایرنا، هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی دولت و مجلس روز سه شنبه ۱۰ آبان برگزار می شود.پیش از این قرار بود استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی یکشنبه، ۸ آبان ماه برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha