۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84921521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروانه ۴دفتر خدمات مسافرتی گیلان لغو شد

۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
کد خبر: 84921521
پروانه ۴دفتر خدمات مسافرتی گیلان لغو شد

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بیان کرد: بر اساس رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دفتر تذکر و تعلیق دریافت کرده و پروانه ۴ دفتر لغو شده است.

رضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نتیجه بررسی‌های یادشده ۱۵ تذکر و ۱۰ تعلیق برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان صادر شده است.
وی اظهار داشت: همه موارد رسیدگی به شکایت و نتیجه نظارت و بازرسی در کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص نتیجه نهایی اعلام می شود.
وی بیان کرد: عدم رعایت قوانین و بسته بودن دفتر خدمات مسافرتی بارزترین موارد در تصمیم گیری‌های یاد شده بوده است.
سرپرست گردشگری گیلان گفت: همچنین در راستای اهداف آموزشی و دانش‌افزایی فعالان حوزه گردشگری، دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و ایجاد شرایط بهینه آموزش برای مدیران تاسیسات گردشگری برگزار شده است.
حسن پور اظهار داشت: با عنایت به لزوم رسیدگی به شکایات متقاضیان سفر و تکریم ارباب رجوع چهارمین کمیسیون مربوطه با حضور اعضاء برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه به شکایت پنج نفر از شاکیان از شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شد و در نهایت برای یک دفتر و یک شرکت تذکر و اخطار دریافت کرده و کارت یک راهنمای گردشگری به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمد.
۸۴ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال است.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha