۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84921370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایش تجهیزات امداد هلال احمر در خوزستان

۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵
کد خبر: 84921370
پایش تجهیزات امداد هلال احمر در خوزستان

اهواز- ایرنا- سرپرست معاونت امداد و نجات  جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تجهیزات امدادی در شعب و پایگاه های امدادی هلال احمر در سراسر استان مورد بازبینی قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا، امیر عباس نجفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تجهیزات امدادی هلال احمر با توجه به نوع کارایی و همچنین درصد به کارگیری در عملیات های مختلف باید در مدت زمان معین مورد بازبینی کارشناسان قرار گیرد.

وی افزود: طبق زمان بندی اعلام شده تجهیزات امدادی اعم از گروهی و انفرادی در پایگاه های بین شهری و شعب استان از لحاظ تعداد، قابلیت استفاده و سلامت دستگاه بررسی و در پایان گزارشی از وضعیت آنها تهیه می شود.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: عملیات های امدادی با توجه به نوع، شدت و گستردگی آن و همچنین ارتباط مستقیم با جان انسان ها از بالاترین درجه اهمیت برخوردار هستند، بنابراین لازم است به دقت و موشکافانه وضعیت سلامت تجهیزات مورد پایش قرار گیرد.

وی افزود: این‌اقدام به منظور بالا بردن کیفیت امدادرسانی و حفظ جان مردم انجام می شود، هلال احمر از جمله دستگاه هایی است که ارتباط نزدیکی با سلامت و زندگی مردم دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha