۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84921357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ خانوار روستاهای آگره بید و تختان دهلران به شبکه گاز متصل شدند

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۱۰۰ خانوار روستاهای آگره بید و تختان در بخش سراب میمه شهرستان گرمسیری دهلران به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کشاورز روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این پروژه ها اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای آگره بید و تختان ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۱۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای خربزان بالا و پایین نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۹۷ درصد مناطق روستایی استان هم اکنون از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند.

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از شرکت گاز استان یادآور شد: شهرهای پهله و میمه پایان سال گذشته گازدار شده و نقاط روستایی ۲ بخش نیز گاز رسانی شده اند.

بهزاد علیزاده از خدمات دولت و پیگیری های استاندار و فرماندار ویژه دهلران قدردانی کرد و گفت: روند گازرسانی به ۹ روستای دهلران در دست اقدام است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به همت دولت برای گازرسانی به دورترین روستاها گفت: خدمات نظام در حوزه های مختلف در جهت رفاه مردم حتی در دورترین روستاها هم قابل لمس است و شرکت گاز استان در بحث گازرسانی بخوبی عمل کرده اند.

لطیف صادقی از پیگیری های استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و افزود: رضایت مردم هدف همه خدمتگزاران است و امروز در شهرستان شاهد گاز رسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha