استفاده از اهرم استیضاح در شرایط حساس کشور منطقی نیست/مخالفان فاطمی امین مستندات قوی ندارند

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه مستندات برای استیضاح وزیر صمت محکم نیست، گفت: در شرایطی که ضدانقلاب به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، منطقی نیست که مجلس با اهرم استیضاح با برخی از وزارت‌خانه‌ها برخورد کند.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود انتقاداتی که نسبت به عملکرد وزارت صمت وجود دارد، معتقدم در صورت استیضاح وزیر صمت شرایط و اتفاقاتی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتاد و وزارتخانه ۴ ماه معطل ماند، این اتفاقات در وزارت صمت هم رخ دهد.

نماینده شیراز در مجلس اضافه کرد: اگر وزارت صمت تعامل خود را با مجلس شورای اسلامی بیشتر کند و زمان بیشتری را گذاشته و از افراد قوی‌تری را به کار بگیرد، می‌تواند شرایط فعلی را پشت سر بگذارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: طراحان استیضاح نتوانستند، بنده را برای دادن رأی موافق قانع کنند. آنها مستندات محکم و قوی برای انجام استیضاح ارائه نکردند.

قادری با اشاره به تلاش های اخیر دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور اظهار داشت: در شرایطی که ضدانقلاب به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است، منطقی نیست که مجلس با اهرم استیضاح با برخی از وزارت‌خانه‌ها برخورد کند.

وی تاکید کرد: اگر در این شرایط فرصت بیشتری به دولت داده شود، منطقی‌تر است.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha