۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84921316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیگیری مطالبات ۶۰ نفر از شهروندان ایلامی در دیدار مردمی استاندار

ایلام - ایرنا - حسن بهرام نیا استاندار ایلام امروز(یکشنبه) در جلسه ملاقات مردمی با ۶۰ نفر از شهروندان استان دیدار و ضمن شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم، دستورات لازم برای پیگیری و تحقق موارد مطرح شده را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار ایلام در این دیدار که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، بصورت مستقیم و بی واسطه با اقشار مختلف مردم دیدار و دستورات لازم را برای رفع مشکلات و خواسته های مردم صادر کرد.

در این دیدار علاوه بر استاندار، معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل نیز حضور داشتند و پاسخگوی مشکلات و مسایل مردم استان بودند.

حسن بهرام نیا در حاشیه این دیدار افزود: بیشتر مشکلات مردم که در این دیدار مطرح شد مساعدت مالی، دارو و درمان، دریافت تسهیلات و اشتغال بود.

وی تاکید کرد: مدیران تعامل هم جانبه خود را در این برنامه نشان دادند و در راستای رفع مشکلات مردم اهتمام داشتند که از همه آنان قدردانی می کنم.

دیدار مردمی بصورت ماهانه استمرار می یابد 

استاندار ایلام از برگزاری نشست و دیدارهای مردمی بصورت ماهانه خبر داد و گفت: از مهم ترین شعار این دولت، مردمداری و توجه به خواسته و مشکلات مردم است که در استان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر دیدارهای عمومی ماهانه با اقشار مختلف مردم، در طول هفته نیز بصورت موردی به خواسته های مردم پاسخ و مشکلات آنان برطرف می شود.

از ابتدای دولت سیزدهم یکی از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم، دیدار بی واسطه با مردم و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه ای از کشور است که این مهم در استان بخوبی مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha