۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۲۲
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84921279
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس:صنایع از ورزش چهارمحال و بختیاری حمایت کنند

شهرکرد- ایرنا- عضو فراکسیون ورزش و عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت چهارمحال و بختیاری حمایت از ورزش استان را مورد توجه و در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایرنا، احمد راستینه هفشجانی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی استان باید از ورزش حمایت کنند.

وی توجه به موضوع جوانی جمعیت در کشور را امری مهم و حیاتی دانست و افزود: قانون جوانی جمعیت مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی را به‌صورت شفاف مشخص کرده است که عمل به این وظایف الزامی است.

راستینه، طلاق را از منفورترین پدیده‌های اجتماعی در جامعه اعلام و تصریح کرد: فقر، عامل فروپاشی خانواده‌ها و نداشتن شناخت زوجین از یکدیگر علت اصلی طلاق است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سه سال اخیر یادآور شد: در این دوران، بی‌تحرکی در جامعه زیاد شد و به‌همین علت باید ورزش در زندگی مردم تقویت شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای تضمین اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،الزاماتی در نظر گرفته شده است. 

راستینه تاکید کرد: استانداران باید هر سه ماه یک‌بار گزارشی از وضعیت اقدامات اجرا شده در حوزه جوانان را به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گزارش دهند.

وی با اشاره به تجهیز نشدن خانه جوان شهرکرد بعد از دو سال افزود: احداث یک بوستان ویژه جوانان در شهرکرد ضروری است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد که تعدادی از این ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف عضویت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha