آیا «رادوشوویچ» پرسپولیس را در مسیر اخذ مجوز حرفه‌ای تهدید می‌کند؟

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس این روزها در تلاش است تا مشکلات خود را برای اخذ مجوز حرفه‌ای برطرف کند، اما آیا پرونده دروازه‌بان پیشین کروات این تیم، در این مسیر سنگ‌اندازی خواهد کرد؟

به گزارش ایرنا،‌ دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس این روزها با مشکل بزرگ اخذ مجوز حرفه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و در تلاش هستند تا با حل این مشکلات، قدرتمندانه به لیگ قهرمانان آسیا بازگردند.

با این حال، اظهارات چند روز قبل اظهارات مصطفی زارعی، مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، بار دیگر به نگرانی‌ها درباره غیبت دوباره دو تیم بزرگ تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا دامن زد. 

با این حال پرسپولیسی‌ها این روزها در تکاپوی حل مشکلات هستند تا خود را به لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا برسانند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب شد تا سرخپوشان در دور قبل بازی‌ها غایب باشند،‌ بدهکاران و مشکلات حقوقی این باشگاه بود اما این روزها پرسپولیس جز یک پرونده، با هیچ پرونده دیگری دست و پنجه نرم نمی‌کند.

تنها بدهی پرسپولیس به باشگاه کورتریک بلژیک بابت حضور قرضی محمد نادری در جمع سرخپوشان بود. پرسپولیس قرار بود بابت حضور این بازیکن ۱۰۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی پرداخت کند که پرداخت این بدهی از همان زمان آغاز شد و باشگاه پرسپولیس با پرداخت ۵ هزار یورو دیگر، این پرونده را خواهد بست.

پرونده رادووشویچ 

پرونده بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس یکی از نگرانی‌های عمومی در مسیر حرفه‌سازی این باشگاه و اخذ مجوز حرفه‌ای است. با این حال، باید بدانیم که از این بابت، خطری پرسپولیس را تهدید کند زیرا این پرونده همچنان مفتوحه بوده و حکمی درباره آن صادر نشده است. 

از دیگر مشکلات در مسیر اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس می‌توان به مساله ورزشگاه اختصاصی این تیم اشاره کرد که البته مدیران این باشگاه در حال کار روی جزئیات آن هستند. از طرفی بحث خصوصی‌سازی هم در میان است که این مشکل نیز باید برطرف شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha