۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84920923
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شانس صعود نمایندگان گیلان در فوتبال جام حذفی فوتبال بیشتر شد

رشت - ایرنا - شانس صعود دو نماینده فوتبال گیلان ؛ پانیک تالش و داماش در مرحله دوم رقابتهای فوتبال جام حذفی بیشتر شد و این دو تیم در این مرحله میزبان رقابت‌ها خواهند بود.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به قرعه کشی انجام شده تیم فوتبال داماش گیلان یکی از نمایندگان این استان در این مرحله در یک دیدار خانگی باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم فوتبال فولاد هرمزگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین تیم فوتبال پانیک تالش دیگر نماینده استان در مرحله دوم رقابتهای جام حذفی کشور که در رقابتهای لیگ دسته دوم حضور دارد، باید در یک بازی خانگی مقابل تیم پیام شرق قائن قرار گیرد.

وی بیان کرد: مرحله دوم رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور با حضور ۱۳ تیم صعودکننده از مرحله نخست شامل نمایندگان استان‌ها و ۱۵ تیم لیگ دسته دوم که در مهلت قانونی مقرر اعلام آمادگی کرده بودند، برگزار می‌شود که این مرحله از مسابقات طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه انجام می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اضافه کرد: تیم‌های فوتبال چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نیز که در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور حضور دارند در مرحله سوم رقابتهای جام حذفی و تیم ملوان بندرانزلی نیز که در لیگ برتر حضور دارد در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی حضور می یابد.

رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهربه صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم‌های شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات محسوب می‌شود، در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی، یکی از پرافتخارترین تیم‌های کشور در مسابقات جام حذفی کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha