۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84920852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماراتن جذاب ورزشکاران همدانی در هفته تربیت بدنی

همدان- ایرنا- ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی استان همدان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی رقابت‌های جذاب و پرهیجان را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی همدان در حال اجرا است که نزدیک به یکصد برنامه به رویدادهای ورزشی اختصاص یافته است.

هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار " ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی " نام گذاری شده و از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی در حال برگزاری است.

گلف بازان به خط شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی یک دوره مسابقه مینی گلف در بخش آقایان و در محل سایت تخصصی مینی گلف همدان واقع در مجموعه ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی پور برگزار شد.

رییس هیات گلف استان همدان در این باره گفت: مسابقات مینی گلف به صورت انفرادی و در یک راند به روش استروک پلی و در رده سنی آزاد انجام شد.

صالح جهانگرد افزود: در پایان این مسابقات که با حضور ۲۰ ورزشکار برگزار شد، رضا ایمانی مقام قهرمانی را کسب کرد، محمدمهدی صلواتی دوم شد و جواد قربانی بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مسابقه ورزشکاران شرکت کننده دوستانه بود اما شاهد رقابتی بسیار نفس گیر و حساس و پر هیجان بودیم که به دلیل برابری امتیازها ناگزیر به انجام رقابت پلی آف شدیم تا نفرات برتر مشخص شوند.

ماراتن جذاب ورزشکاران همدانی در هفته تربیت بدنی

حضور ۵۰۰ ورزشکار در ورزش صبحگاهی

همایش ورزش صبحگاهی ورزشکاران همدانی به مناسبت هفته تربیت بدنی در میدان قائم این شهر برگزار شد و ورزشکاران به انجام حرکات مختلف ورزشی پرداختند.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان در این همایش گفت: در حال حاضر بیش از یکصد ایستگاه ورزش صبحگاهی زیرنظر این هیات در سطح استان دایر است که در هر ایستگاه به صورت مجزا بین آقایان و بانوان حدود ۶۰ ورزشکار فعالیت دارند.

«هادی سبزواری» افزود: فعالیت ورزش‌های همگانی استان همدان بر اساس آمارها جزو سه استان برتر کشور به شمار می‌رود و ورزش صبحگاهی همدان فعال‌ترین در غرب ایران است.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش صبحگاهی به عنوان یکی از رشته‌های فعال در بین آحاد جامعه به طور روزانه گسترش می‌یابد خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی بهترین زمان برای شروع فعالیت روزمره زندگی مردم است و عامل مهمی در نشاط و شادابی ورزشکاران به شمار می‌رود.

رقابت دارت بازان همدانی

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی مسابقات آزاد دارت بانوان همدان برگزار شد و در این پیکارها ۳۰ ورزشکاران به مدت یک روز در خانه دارت شهر همدان به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقه زهرا مشگین آرا عنوان قهرمانی را کسب کرد، مریم وظیفه دوم شد، زهرا فریدونی نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور عباس حاجیلو رییس هیات انجمن‌های ورزشی و ایرج غلامیان رییس کمیته دارت استان همدان برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده اعطا شد.
 

ماراتن جذاب ورزشکاران همدانی در هفته تربیت بدنی

آموزش مینی گلف به دانش آموزان

کارگاه‌ آموزش مینی گلف ویژه دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی برگزار شد.

نایب رییس هیات گلف استان همدان در این باره گفت: این کارگاه در مدرسه اندیشمند و با شرکت ۴۰ دانش آموز دختر با مربیگری مریم باب الحوائجی برگزار شد.

«پروانه رسولی فرخ» افزود: در بخش نخست این برنامه آموزش‌های تئوری و مطالبی درباره تاریخچه، نحوه بازی و قوانین مینی گلف به دانش آموزان ارایه شد و پس از آن شرکت کنندگان به صورت عملی تحت آموزش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در راستای تفاهم نامه هیات گلف و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان انجام شد ضمن اینکه در طول سال تحصیلی نسبت به همگانی کردن و استعدادیابی ورزش گلف و رشته‌های زیر مجموعه آن مانند مینی گلف، وودبال و بهکاپ در مدارس اقدام خواهیم کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha