۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84920832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین رتبه اول نصب کارت‌خوان های هوشمند در نانوایی‌ها را داراست

قزوین -ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: قزوین رتبه نخست کشور را در نصب و فعال سازی کارت خوان های هوشمند در نانوایی ها داراست که موجب نظارت بهتر بر فعالیت این واحدها شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم پیله فروش روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، افزود: با نصب این سامانه ها گزارش دقیق، برخط و با کمترین خطا از وضعیت نانوایی ها در دسترس مدیران است.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان به صورت هفتگی گزارش را در اختیار فرمانداران قرار می دهد تا فرمانداران از اهرم های قانونی از قبیل کاهش سهمیه و ارجاع به تعزیرات برای برخورد با نانوایان متخلف استفاده کنند.

این مسوول گفت: به تمام شهرستانهای استان که تقاضای آرد داشته اند سهمیه بیشتر تحویل شده ولی خود نانوایان برای خرید آرد اقدام نکرده اند.

وی افزود: با توجه به مشکلات نانوایی ها کاهش سهمیه آرد واحدهای متخلف در دستور کار قرار گرفت که به موثرترین ابزار برای مدیریت نانوایی ها تبدیل شد که با همکاری فرمانداران شهرستان ها انجام شد و باید از آنها تشکر کنیم.

پیله فروش افزود: کاهش سهمیه آرد و نان در اختیار استاندار بوده و استاندار به فرمانداران شهرستان، اختیارات خود را تفویض کرده است.

این مسوول با تاکید بر افزایش کیفیت نان،افزود: نانوایان باید برای استفاده از آرد باید آموزش ببینند و به اتحادیه در این خصوص، ضرب العجل یک ماهه داده شده است و کیفیت نان باید اولویت گشت های بازرسی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بازار مسکن استان، گفت: مشکلات تعاونی ها در قزوین عرضه مسکن را متوقف کرده است و باید برای حل مشکلات تعاونی ها برنامه ریزی شود.

مدیران در برخورد با نانوایان قانون را رعایت کنند

رییس سازمان بازرسی استان قزوین نیز در این جلسه گفت:آنچه در استان باید انجام شود قانون است و فتوای امام راحل این است که برخلاف قانون کار کردن حرام است.

عبدالله آقاعلیخانی گفت: ما می گوییم مدیران مراقب باشند و در برخورد با نانوایان، قانون را رعایت کنند چون بدون قانون، مشکلات حل نخواهد شد.

در ادامه این نشست ، فرمانداران آبیک،قزوین،تاکستان،البرز و بویین زهرا، گزارشی از وضعیت آرد و نان و نانوایی‌های شهرستان های خود ارایه کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha