۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84920810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آببر طارم با ۱۸ میلی‌متر بیشترین میزان بارش در زنجان را ثبت کرد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بیشترین میزان بارندگی طی ۲ روز گذشته در استان زنجان با ۱۸ میلی متر در شهر آببر طارم و این رقم در شهر زنجان حدود ۱۳ میلی متر گزارش شد.

مرتضی قدیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وضعیت جوی امروز این استان را ابری و با بارش پراکنده باران طی بعدازظهر اعلام کرد و افزود: بر این مبنا روز دوشنبه هفته جاری نیز در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شاهد بارش هایی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بارشهای روزهای آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر بصورت رگبار و رعد و برق خواهد بود که دمای کمینه(صبحگاهی) روز دوشنبه نیز با کاهش نسبی همراه خواهد شد و در مناطق سردسیر استان دما نزدیک به صفر درجه خواهد رسید.
وی گرمترین و سردترین ایستگاه‌های هواشناسی این استان را طی ۲۴ ساعت گذشته ماهنشان با ۲۴ درجه سانتیگراد و زرین رود با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان و خاطرنشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی مدت یاد شده هم به ترتیب ۷ و ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است. استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha