نبرد هیجان‌انگیز چلسی و منچستر برنده نداشت؛ همه چیز از دقیقه ۸۵ شروع شد

تهران- ایرنا- در مهمترین دیدار از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند ت که این مسابقه هیجان‌انگیز با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد شنبه شب در شرایطی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که تقابل نزدیک دو تیم در جدول، حساسیت این بازی را دوچندان کرده بود.

منچستر یونایتد در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که ستاره پرتغالی خود را به دلیل تنبیه انضباطی در اختیار نداشت. کریستیانو رونالدو هفته گذشته در بازی برابر اورتون قرار بود در وقت‌های اضافه بازی به میدان برود ولی از دستور اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، سرپیچی کرد و به رختکن رفت تا به عنوان تنبیه انضباطی از فهرست تیمش کنار گذاشته شود.

نبرد هیجان‌انگیز چلسی و منچستر برنده نداشت؛ همه چیز از دقیقه ۸۵ شروع شد

بازی در شرایطی آغاز شد که هر دو تیم تمایل زیادی داشتند تا این جدال حساس را به سود خود خاتمه داده و  سه امتیاز کامل را کسب کنند.

نیمه نخست شرایط بازی متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت، در این نیمه هافبک‌های دو تیم نقش ممتاز و ویژه‌ای را ایفا کردند.

در نیمه دوم چلسی که از امتیاز میزبانی برخوردار بود توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید تا به گل برسد. این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۶ سرنوشت به چلسی لبخند زد. ارسال کرنر چیلول از جناح راست با خطای مک‌تامینای روی بروخا همراه شد تا داور در سوت خود به نشانه پنالتی بدمد. جورجینیو پشت توپ ایستاد و موفق شد خلاف حرکت داوید دخیا، دروازه‌ قرمزپوشان منچستر را باز کند.

نبرد هیجان‌انگیز چلسی و منچستر برنده نداشت؛ همه چیز از دقیقه ۸۵ شروع شد

شاگردان اریک تن‌هاخ که نمی‌خواستند با دست خالی میدان را ترک کنند در دقایق باقیمانده خود را به آب و آتش زدند و در حالی که چهار دقیقه از وقت‌های تلف شده پشت سر گذاشته و تنها دو دقیقه به پایان این بازی حساس باقی مانده بود، لوک شاو توپ را به زیبایی روی دروازه چلسی سانتر کرد تا کاسمیرو با پروازی بلند دروازه کپا را باز کرده و شادی را به هم تیمی‌‎هایش هدیه کند.

در نهایت این جدال زیبا و حساس با تساوی بک بر یک خاتمه پیدا کرد.

نبرد هیجان‌انگیز چلسی و منچستر برنده نداشت؛ همه چیز از دقیقه ۸۵ شروع شد

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha