دشمن به دنبال تصرف ذهن و قلب ملت و جوانان ما است

کرمان-ایرنا- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمن تحت هیچ شرایطی دنبال تصرف زمین نیست، زیرا قابلیت و هوشمندی ملت و آمادگی نیروهای مسلح ما را می داند، اما دنبال تصرف ذهن و قلب ملت و جوانان ما است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در یادواره شهدای وحدت افزود: امروز بقای این حکومت اسلامی به دست مردم مومن و متدین است زیرا دشمن به دنبال بی‌ثبات‌سازی، مشغول‌سازی و ناامید کردن مردم ما است.
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
وی تاکیدکرد: من به عنوان کوچکترین سرباز ولایت و مردم، اگر ببینم همان دختری که اشتباه کرده و روسری خود را برداشته کسی بخواهد به آن دختر تعرض کند من جانم را بخاطر آن دختر خواهم داد.
معروفی افزود: ما مردممان را دوست داریم و افتخار ما این است نیروهای مسلح ما هیچ اسلحه جنگی در اغتشاشات اخیر استفاده نکردند و هیچ تیر جنگی شلیک نشد.
به گفته وی دشمن با برنامه ریزی می‌خواهد سرمایه بزرگ کشور ما را بگیرد و سرمایه بزرگ کشور ما، جوانان هستند.
معاون سازمان بسیج کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری سه سال قبل بیانیه گام دوم انقلاب را مشخص کردند و دشمن را دیدند که چه می‌کند اما عده ای غفلت کردند و بعد رهبری جهاد تبیین را فرمودند باز هم عده ای غفلت کردند.
معروفی تاکیدکرد: برادران جهادی روی امام شناسی و دشمن شناسی خوب کار کنند، جامعه ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می‌گیرد و در بزنگاه فتنه نمی‌تواند راه خود را تشخیص دهد.
جوانان در فضای مجازی مقابل دشمن بایستند
وی عنوان کرد: جوانان ما در فضای مجازی در مقابل دشمن ورود کنند و فضای مجازی را تصرف کنند و بر این دشمن بتازند، نگذارید دشمن قلب دختر و پسرها را هدف قرار دهد.
به گفته معروفی، صبر و متانتی که مردم شهرستان بم در زلزله سال ۸۲ از خود به جای گذاشتند برگرفته از مکتب وحی و مکتب اهل بیت و عاشورای حسینی بود .
معاون سازمان بسیج کشور اظهارداشت: بزرگترین مولفه و قدرت ما و مرکز ثقل وحدت ما شهدای ما هستند و هیچ کس نمی تواند بین شهدا خط کش بگذارد .
به گفته وی شهید همه وجودش را برای بقای دین خدا، حفظ اسلام ناب، تمامیت ارضی و آبروی ملت ایران و برای حفظ ناموس تقدیم ذات اقدس الهی کرد.
سردار معروفی ادامه‌داد: نقطه آغاز انقلاب اسلامی در سال ۴۲ نبود بلکه در عاشورا است و ظهور آن در سال ۵۷ و به فضل الهی به دست امام خمینی( ره) بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha