۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84920312
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود رشت زیر باران مقابل اسپاد الوند تهران به برتری رسید

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور، مقابل اسپاد الوند تهران به پیروزی رسید.

 به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال سپیدرود و اسپاد الوند تهران عصر شنبه در هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردارجنگل رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت سپیدرودی‌ها با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

در نیمه اول این دیدار، تیم سپیدرود برتر از حریف خود ظاهر شد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی، رضا عاشوری بازیکن این تیم توانست دروازه اسپاد الوند تهران را باز کند تا سپیدرودی ها با برتری نیمه اول را به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال سپیدرود همچنان بر بازی تسلط داشت و در این نیمه نیز چند موقعیت گلزنی به دست آورد اما هیچ یک از فرصتها منجر به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک برصفر به سود تیم فوتبال سپیدرود رشت پایان یابد.

قضاوت این مسابقه را، امیر معصومی با کمک های سعید دلیر و امیرحسین خوشه‌چین برعهده داشتند که در جریان این دیدار، علی افخمی و اکبر بختیاری از تیم اسپاد الوند تهران و ماهان سروی از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند، ضمن اینکه علی عشوری‌زاد مربی سپیدرود نیز از سوی داور کارت زرد دریافت کرد و میلاد پورمحسن بازیکن سپیدرود نیز، در دقایق تلف شده این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب احسان ضیایی، میلاد پورمحسن، معین تقوی، رضا عاشوری، فرید امیری، آرمان مردانی، ماهان سروی، سیدحسین حق‌شناس، ابوالفضل آذرنوشان ، فرید بلوک‌باشی، امیرحسین صالحی و با سرمربیگری علی نظرمحمدی مقابل اسپاد الوند تهران قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال اسپادالوند تهران با ترکیب میلاد احمدیان، فرشید عظیمی، علی افخمی، جواد مولایی، امیر ابراهیم‌بیگی، علیرضا ملکی، علی اسکندریان، ایمان شیرزاد، چمران آرین پور، عرفان اکبرزاده ، اکبر بختیاری و با سرمربیگری علی کولیوندی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

با توجه به انجام سایر بازهای هفته چهارم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی هفت امتیازی شد و در مکان سوم جدول گروه خود قرار گرفت و تیم اسپاد الوند تهران نیز با کسب سه امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.

تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و اسپادالوند تهران در گروه اول با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، پانیک تالش، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، فولاد هرمزگان و ویستاتوربین تهران هم‌گروه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha