پیروزی رئال‌مادرید مقابل سویا در غیاب برنده توپ طلا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در هفته یازدهم لالیگا اسپانیا سویا را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید و سویا در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت آلخاندرو هرناندز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی در شبی که از توپ طلای کریم بنزما در برنابئو رونمایی شد، کار راحتی مقابل سویا نداشتند اما در نهایت موفق شدند با گل‌های لوکا مودریچ، لوکا واسکز و فده والورده به پیروزی برسند.

کریم بنزما به دلیل مصدومیت دیدار امشب رئال مقابل سویا را از دست داد اما دلیل مهمتری برای حضور در برنابئو داشت. این ستاره فرانسوی که به دلیل فصل درخشانش با رئال، برنده توپ طلای فصل ۲۲-۲۰۲۱ شد، امشب این جایزه را در ورزشگاه خانگی تیمش به نمایش گذاشت تا هواداران این تیم ۴ سال بعد از توپ طلای لوکا مودریچ، بار دیگر شاهد این باشند که یکی دیگر از ستاره‌های تیم‌شان، معتبرترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را به نمایش می‌گذارد.

پیروزی رئال‌مادرید مقابل سویا در غیاب برنده توپ طلا

پیروزی رئال‌مادرید مقابل سویا در غیاب برنده توپ طلا

برای رونمایی از این جایزه هم علاوه بر مودریچ که امشب در غیاب بنزما کاپیتان تیمش بود، زین الدین زیدان و ایکر کاسیاس، دیگر ستاره‌های قدیمی این تیم نیز حضور پیدا کردند. ضمن اینکه از جایزه بهترین دروازه‌بان جهان موسوم به جایزه «لو یاشین» که در مراسم هفته گذشته به تیبو کورتوا تعلق گرفت نیز رونمایی شد.

پیروزی رئال‌مادرید مقابل سویا در غیاب برنده توپ طلا

چهره ویژه این دیدار ایسکو بازیکن این فصل سویا بود که بعد از سپری کردن نزدیک به یک دهه درخشان در رئال مادرید و فتح عناوین قهرمانی فراوان، در تابستان امسال و با اتمام قراردادش با این باشگاه، مادرید را به مقصد سویا ترک کرد. اما این بازیکن نتوانست در این دیدار مانع از شکست سویا شود.

رئالی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها ۶ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. وینیسیوس که در سمت چپ زمین با توپ ربایی از مونتیل صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض عالی در محوطه جریمه مودریچ را روی تیر دوم صاحب موقعیت کرد و این ستاره باتجربه هم به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

پیروزی رئال‌مادرید مقابل سویا در غیاب برنده توپ طلا

شاگردان سامپائولی اما خلاف نیمه اول توانستند در نیمه دوم توسط اریک لاملا در دقیقه ۵۴ گل تساوی را وارد دروازه کورتوا کند.

تعویض‌های طلایی آنچلوتی اما توانست ورق را به سود رئال برگرداند و واسکز (۷۹) و والورده (۸۱) گل‌های برتری رئال را به ثمر رساندند.

رئال مادرید با این برد ۳۱ امتیازی شد و اختلاف خود با بارسلونا را به ۶ امتیاز افزایش داد و در سوی مقابل سویا با ۱۰ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

کهکشانی‌ها طی ۱۱ بازی در لالیگا، تعداد بردهایش را دو رقمی کردند تا همچنان شکست ناپذیر، به سوی سکوی قهرمانی حرکت کند.

بارسلونا فرداشب در نیوکمپ میزبان بیلبائو خواهد بود.

در دیگر بازی‌های برگزار شده شب نخست هفته یازدهم، نتایج به شرح زیر رقم خورد:

رایووایکانو ۵ - کادیز یک
وایادولید یک - رئال سوسیه‌داد صفر
والنسیا یک - مایورکا ۲

همچنین در لوشامپیونه(لیگ یک فرانسه) نیز دو دیدار برگزار شد و نتایج زیر به ثبت رسید:

مون‌پولیه یک - لیون ۲
مارسی صفر - لانس یک

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha