خلاء مدیریتی در تیم پرسپولیس؛ سرپرستی که سرپرستی نمی‌کند

تهران- ایرنا- پرسپولیس در شرایطی در هفته‌های اخیر با مشکلات و حواشی دست و پنجه نرم می‌کند که سرپرست این تیم تا الان اقدامی برای حل این مشکلات نداشته است.

به گزارش ایرنا، پرسپولیس در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. از مشکل زمین گرفته تا مشکلات مالی تیم صدرنشین لیگ برتر را اذیت می‌کند اما با گذشت بیش از یک ماه از مشکلات، هنوز اقدامی برای حل آن نشده است.

این در حالی است که مدیران پرسپولیس که با مشکل حساب خالی باشگاه هم مواجه شدند اما با این حال در این مدت توانستند پول یورگن لوکادیا را تهیه کنند تا آقای گل فعلی لیگ برتر بدون دغدغه به کارش ادامه دهد. از طرفی پاداش بردهای پرسپولیسی‌ها هم طبق برنامه به این بازیکن هلندی پرداخت شده و قرار است به زودی مطالبات سرخپوشان هم پرداخت شود.

مشکل زمین تمرین یکی دیگر از دغدغه‌های اصلی پرسپولیسی‌ها بود. در چند روز اخیر قرار بر این بود که تمرینات و مسابقات تدارکاتی به زمین تهرانسر منتقل شود اما تا الان این اتفاق رخ نداده است. این موضوع باید با پیگیری‌های سرپرست تیم حل شود اما تا کنون این مشکل به صورت کامل رفع نشده است. 

در این میان حواشی اخیر پرسپولیس هم باعث ناراحتی هواداران شده است اما مدیران باشگاه سعی در حل آنها داشتند. با این حال کمتر کسی به نقش مدیریت و سرپرستی تیم در این میان اشاره کرده است؛ سرپرست تیم وظیفه مدیریت رختکن و ارتباط با مسوولان باشگاه را بر عهده دارد اما تا الان این مشکلات در پرسپولیس حل نشده است. 

در همین راستا خلا یک مدیر و سرپرست کاربلد در تیم پرسپولیس به چشم می‌خورد چرا که در بیشتر مواقع گل‌محمدی خودش این نقش را ایفا می‌کند. بدون شک پرسپولیس به عنوان یک تیم پرهوادار، سرپرستی نمی‌خواهد که تنها در میان جنجال‌های کنار زمین مقابل دوربین بیاید، بلکه همچین تیمی مدیری می‌خواهد که در مواقع حساس و زمانی که این تیم نیاز به حل مشکلات دارد، گره‌ای از کار آن باز کند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha