۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 84920227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیاز ستاره میلانی‌ها در سن‌سیرو؛ مونزا دست خالی برگشت

تهران- ایرنا- رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا در حالی شنبه شب در ورزشگاه سن سیرو میلان پیگیری شد که میزبان با نتیجه چهار بر یک برابر مونزا به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، سه دیدار در هفته یازدهم سری‌آ ایتالیا برگزار شد که در مهترین دیدار میلانی‌ها توانستند با برتری مقابل مونزا، خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد و شاگردان استفانو پیولی با یک بازی هوشمندانه توانستند میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

نخستین گل این بازی برای میلانی‌ها در دقیقه ۱۶ با پاس حساب شده تاتاروسو  به براهیم دیاز رسید و این بازیکن دروازه مونزا را گشود. میلانی‌ها که به دنبال رسیدن به صدر جدول بودند، توانستند در دقیقه ۴۱ با پاس دیوک اوریگی به براهیم دیاز دومین گل خود را در نیمه نخست بزنند.

این پایان کار نبود و شاگردان استفانو پیولی در نیمه دوم ۲ گل را در دقایق ۶۵ و ۸۴ توسط دیوک اوریگی و رافائل لیائو به ثمر رساندند و مونزا توانست تنها یک گل را در دقیقه ۷۰ توسط فیلیپو رانو کیا پاسخ دهد.

میلانی‌ها توانستند با این برتری پرگل و ۲۶ امتیاز به طور موقت به جایگاه دوم جدول سری‌آ صعود کنند. مونزا نیز با ۱۰ امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد. سایر دیدارهای این هفته ایتالیا فردا شب ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha