۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84920153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی وخانگی گیلان

رشت - ایرنا - استاندار گیلان از اختصاص اعتبار ۸۰ میلیارد تومانی در بخش اشتغال روستایی و مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این اعتبار از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ اختصاص یافته که باید در بخش مشاغل خانگی و اشتغال روستایی جذب و هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران و میدان ولی عصر شهرستان خمام با تاکید بر اتمام این پروژه‌ها  در جمع خبرنگاران خواستار شتاب بخشیدن به روند اتمام پروژه های نیمه تمام این شهرستان بصورت شبانه روزی شد.
وی تصریح کرد : ۲ پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران این شهرستان از ۱۳ آبان امسال پس از سالها توقف تکمیل و اجرایی خواهد شد. پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و پس از آن به وضعیت پروژه مدرسه رسیدگی شود.
وی یکی از برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم را حضور میدانی در بین مردم برای رسیدگی به مشکلات آنها عنوان کرد و افزود : سعی داریم با حضور میدانی در شهرستانها تصمیماتی اتخاذ کنیم که مشکلات مردم به سهولت حل شوند.
وی در مورد پروژه میدان کمربندی ولی عصر که جاده خمام را به کوچصفهان وصل می کند نیز گفت : این میدان مشکلاتی در خصوص حرایم داشت که درصدد رفع موانع پیش رو هستیم.
عباسی با اشاره به ظرفیت های شهرستان خمام در بخش صنایع دستی و ثبت روستای فشتکه بعنوان روستای ملی حصیر، اظهار داشت : روستای فشتکه بعنوان روستای هدف دارای موزه صنایع دستی است که بستر را برای نمایش دستاوردهای صنایع دستی مردم این دیار فراهم کرده است لذا مردم این روستا و سایر روستاوندان این استان می توانند از مزایای تسهیلات اشتغالزایی این بخش بهره مند شوند.
استاندار گیلان در ادامه خطاب به مدیران کلی که ادارات تابعه خود را در شهرستان خمام راه اندازی نکرده اند، گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقاف، دامپزشکی در این شهرستان مستقر نشده اند لذا این ادارات موظف هستند از هفته آینده یکروز در هفته را تا زمان استقرار ادارات مربوطه با هماهنگی فرماندار خمام در این نهاد حاکمیتی مستقر کرده و به حل امورات مردم رسیدگی کنند.
وی تاکید کرد : دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها با بکار گرفتن ظرفیت های موجود موجب تسریع در روند کار و اتخاذ تصمیمات جهادی خواهد شد.
بازدید از وضعیت چند طرح عمرانی عام المنفعه و دیدار چهره به چهره با مردم روستای گردشگری و صنایع دستی فشتکه از دیگر برنامه های بازدید استاندار گیلان بود.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha