تصادف در مشهد هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بلوار رسالت مشهد، هشت نفر را راهی بیمارستان کرد.

محمد علیشاهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه  نیمه شب گذشته، حوالی ساعت  ۲۳:۳۰ رخ داد، افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵  به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه با آمبولانس به بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

۶ نفر در فریمان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شدند

همچنین مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسمومیت با گاز منو اکسیدکربن ۶ نفر در شهرستان فریمان در روز جمعه خبر داد.

محمد علیشاهی افزود: برای امداد رسانی به این افراد که در باغی واقع در شهرستان فریمان دچار گازگرفتگی شدند، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و ۲ نفر دیگر به صورت شخصی به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha