مهاجری: مساوی مقابل مس رفسنجان پس از سه شکست نتیجه خوبی بود

اهواز - ایرنا - سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تساوی تیم ما مقابل مس رفسنجان پس از سه شکست نتیجه خوبی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا رضا مهاجری شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش مقابل میهمان خود مس رفسنجان در نشست خبری بیان کرد: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم که پس از سه باخت توانستیم دروازه خود را مقابل مس بسته نگه داریم.

وی افزود: می دانستیم با تیم سخت کوشی بازی داریم، تیمی که کم گل خورده و جزو تیم های بالای جدول است؛ همچنین کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند که شایسته تقدیر هستند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: به بازیکنان نفت مسجد سلیمان تبریک می گویم که جانانه جنگیدند. متاسفانه در چند هفته گذشته به لحاظ روانی شرایطی برای تیم ما به وجود آوردند که دچار حواشی شدیم اما امروز دیدیم که با حداقل ها توانستیم بجنگیم.

وی ادامه داد: دستمان خیلی جاها برای تعویض بسته بود ولی بازیکنان ما توانستند حداقل‌ها را معنی کنند و با تمام وجود بازی کردیم.

مهاجری گفت: این مساوی پس از آن نتایج ضعیف برای ما خوب بود و باعث شد تا بازیکنان ما به لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار گرفته و برای بازی با ذوب آهن آماده شوند.

وی افزود: وظیفه من در مستطیل سبز است و تمام تلاش خود را می کنم که تیمم را به شرایط ایده‌آل برگردانم. امروز بازیکنان ما سختکوش بودند و توانستند امتیاز باارزشی بگیرند اگرچه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و حتی می توانستیم به گل برسیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha