امام جمعه دماوند: توپخانه‌های دروغ پردازی دشمن به سمت ملت ایران مشغول شلیک هستند

دماوند - ایرنا - امام جمعه دماوند گفت: هزاران توپخانه دروغ پردازی و بزرگنمایی مشکلات به سمت ملت ایران مشغول شلیک هستند، موفقیت‌ها را نادیده می‌گیرند و کاستی‌ها را هزار برابر بزرگتر نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر دماوند افزود: دشمنان، نقاط ضعف و منفی نظام را درشت نمایی و نقاط مثبت و قوت را حذف می کنند.
وی با اشاره به اینکه هفته هایی که برماگذشت دشمنان ایران سعی کردند تا با تمام توان مردم را به خیابان بکشانند، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران برای رسانه‌های خود پول زیادی خرج می‌کنند تابه خیال خود از این راه جمهوری اسلامی را زمین‌گیر کنند.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایمان و اعتقاد مردم و جوانان را نشانه گرفته اند، خاطرنشان کرد: بدبین کردن مردم به نظام و تاریک نشان دادن آینده، برنامه دائمی آنها است و به قول رهبرانقلاب، امروز قدرت ابر قدرت ها بیش ازآنکه در بمب هسته ای و ثروت هایشان باشد در قدرت تبلیغاتی آنها است که باید به این نکته توجه داشته باشیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: پدران، مادران و معلمان این روزهاباید بیشتر مواظب فرزندان و نوجوانان باشند و نگذارند که نسل جوان فریب دشمن را بخورد؛ بدخواهان ملت ایران با شعار حمایت از زنان سعی می کنند بعضی از آنان را گول بزنند و به مخالفت با نظام برانگیزند.

وی گفت: : ۶۰ درصد دانشجویان، معلمان و کارمندان دانشگاه های ایران، ۴۹ درصد پزشکان ایران ، ۴۲ درصد کارمندان دولت، ۳۵ درصد ورزشکاران، ۳۴ درصد نویسندگان، ۲۶ مهندسان، ۳۲ درصد هیات علمی دانشگاهها زنان هستند،  در حالی که قبل ازانقلاب به زنان توجهی دراین عرصه ها نمی‌شد و آمار بسیارکمتر ازاین بود.
حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: آزادی زن درجمهوری اسلامی به امکان پیشرفت تحصیلی و علمی و اقتصادی اجتماعی و سیاسی اوست نه به هرزگی و بی بند وباری؛ جمهوری اسلامی مفتخر است به اینکه در برابری تحصیل زن و مرد دردنیا رتبه اول را دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، بی سوادی زنان را از ۶۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش داده است، گفت: امید به زندگی بین زنان از ۵۷ سال به ۷۷ سال افزایش یافته است.
دماوندی خاطرنشان کرد: درعرصه نظامی درچند سال قبل دشمن تلاش می‌کرد کسی به ایران سلاح نفروشد، اما امروزدشمن تلاش می کند تاما به کسی سلاح نفروشیم و این ناشی از درایت و هدایت های رهبر باکفایت انقلاب بوده است.
خطیب جمعه دماوند گفت: مردم اگر گله ای دارند گله از تورم و گرانی و حق است و باید شنیده شود، دولت باید برای کنترل آن تلاش کند، دولت سیزدهم سعی کرده است با تعامل اقتصادی بیشتر با همسایگان و کشورهای منطقه و افزایش درآمد تجاری کشور، از فشار تحریم آمریکا بکاهد و از درآمد دولت، حقوق اقشار ضعیف را افزایش دهد.

وی ۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش رابه همه ورزشکاران شهرستان دماوند و تلاشگران عرصه ورزش تبریک گفت و یادآور شد: توسعه زیرساخت های ورزشی و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در شهرستان دماوند، تقاضای ما از دولت سیزدهم و مسئولین مربوطه در استان و کشور است.

دماوند همچنین هفته بیمه سلامت راگرامی داشت و از مسئولان در این امر مهم تشکر کرد و گفت: بیمه سلامت همگانی و روستایی به صورت رایگان، هر ایرانی فاقد بیمه درمانی را تحت پوشش قرار می دهد که قابل تقدیر است.
وی افزود: بیش از ۴۳ هزار نفر درشهرستان دماوند تحت پوشش بیمه سلامت هستند که همه آنها به صورت الکترونیکی و با ارائه کد ملی خدمات می گیرند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha