۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84919046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مدافعان امنیت در دوران‌های سخت یاور انقلاب هستند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی، گفت: مدافعان امنیت در تمامی دوران‌ها و روزهای سخت، یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و هستند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" در آئین تکریم مدافعان امنیت شهرستان ملایر اظهار داشت: نیروهای فراجا در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری مقتدرانه دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تا ظهور امام زمان(عج) برقرار خواهد بود، از تمام کسانی که امنیت و آرامش را برای مردم و جامعه به ارمغان می‌آورند، قدردانی کرد.

استاتدار همدان اظهار داشت: دشمنان انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته بیکار نبودند و هر بار با یک ترفند و نقشه جدید قصد تخریب جمهوری اسلامی ایران را دارند که با همکاری نیروهای فراجا، تاکنون توطئه های آنان خنثی شده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: دشمن با دسیسه‌های رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد و ایادی او در منطقه، سعی دارند تا انقلاب اسلامی را دچار مشکل کنند؛ اما شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اعتماد مردم استوار است، ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس و نیروهای مسلح زایدالوصف است.

استاندار همدان یکی از اهداف دشمن را بر هم زدن اتحاد و انسجام بین مسئولان و مردم دانست و بیان کرد: امروز باید وحدت و انسجام در بین صفوف مردم و مسئولان حفظ شود؛ چراکه دشمن به دنبال از بین بردن این انسجام است.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: عهد و پیمانی را که با ولایت بسته‌ایم، به هیچ وجه گسستنی نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha