۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84918818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ مصوبه در زمینه توسعه و عمران شهرستان سمیرم اجرایی می‌شود

اصفهان -ایرنا - استاندار اصفهان گفت:شورای اداری مشترک استان و شهرستان سمیرم ۶۵مصوبه در بخش های توسعه و عمران منطقه داشت که به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی شب پنجشنبه در پایان سفر به شهرستان سمیرم و در جمع خبرنگاران افزود: این مصوبه ها در زمینه های مختلف مانند روستاها، زیرساخت ها، راه و جاده، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش و سلامت است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ مصوبه در شورای اداری شهرستان سمیرم و بیش از ۲۰ مصوبه در بخش ستاد تسهیل و ۱۵ مصوبه هم در بخش شورای عمرانی ارائه شد.
استاندار اصفهان  اظهار داشت: در بخش مدارس و نوسازی مدارس، زیرساخت های حوزه راه، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان تصمیم های بسیار خوبی گرفته شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم که همه مصوبات در تاریخ مقرر به سرانجام برسد و با اجرای آنها تحولی در شهرستان سمیرم شاهد خواهیم بود.
مرتضوی با بیان اینکه هدف از این سفرها رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان هاست ابراز امیدواری کرد که در سفر بعدی به این شهرستان بتوانیم گزارش خوبی از عملکرد و تعهد دستگاه های مختلف به مردم  سمیرم ارائه کنیم.
وی گفت: مصوباتی در ستاد تسهیل برای پشتیبانی مالی از باغداران و در راستای تامین حوزه های کشت گلخانه ای تصویب شد که بعضی از زیرساخت های لازم برای گرمایش و آب مورد نیاز را تامین خواهد کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع رضایت عمومی هم در این فراهم خواهد شد  افزود: مصوباتی نیز در زمینه ستاد بحران مصوب شد که از طریق مدیریت بحران پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا،  استاندار اصفهان به همراه معاونان و هیات همراه صبح امروز وارد شهرستان سمیرم شد.
بازدید از کمپ عشایری ارژنگ شهر فتح آباد، صنایع دستی بافته های داری، سردخانه و سورتینگ سیب، پروژه جاده سمیرم_یاسوج، ملاقات مردمی و دیدار با خانواده شهدا بخشی از برنامه های دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha