۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84918767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل آبفا خوزستان : آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجراست 

آبادان- ایرنا - مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با نگاه ویژه دولت با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا کرمی نژاد پنجشنبه در مراسم اجرای طرح آبرسانی به روستاهای خرمشهر در روستای سبعه اظهار داشت: از آغاز دولت سیزدهم تا امروز شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان را آبدار کرده است.

وی افزود: در مقایسه با آمار آبرسانی روستاهای کشور، خوزستان پیشتاز پروژه آبرسانی به مردم شریف این استان بوده است و این محصول توجه و نگاه ریاست جمهور در دولت مردمی به خوزستان است.

کرمی نژاد درباره روند اجرایی پروژه های آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به نحوی که خوزستان در آبرسانی روستاهای کشور پیشتاز است.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به پیشرفت پروژه های فاضلاب به ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه خرمشهر و آبادان که توسط رئیس جمهور در اوایل امسال به تصویب رسید، گفت: هفته گذشته عملیات اجرایی پروژه فاضلاب آبادان و خرمشهر آغاز شد و این پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء اجرایی می شود تا باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را از طریق تهاتر نفت تا سقف ۲ هزار میلیارد تومان که ۸۰۰ میلیارد برای خرمشهر و یک هزار و ۲۰۰ ملیارد برای آبادان انجام دهد.

عملیات اجرایی طرح آبرسانی  به هفت روستای غرب کارون شهرستان خرمشهر آغاز شد.

 جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۴ هزار نفر است که این پروژه با اجرای ۹ کیلومتر خط انتقال آب شرب ۲۵۰ میلیمتر اجرایی می شود.

 اعتبار اجرایی این پروژه ۱۱۰ میلیارد ریال است و این پروژه نیز توسط قرارگاه کربلا با تلاش سردار خادم سید شهدا اجرایی و تکمیل می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha