۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84918212
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: پیشرفت علمی ایران باعث هراس دشمن شده است

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به دستاوردهای علمی نخبگان کشور تاکید کرد: پیشرفت علمی ایران باعث هراس دشمنان شده است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای نوین در جهان دارد که این مساله باعث اضمحلال استکبار و دشمن است و هر چقدر این دستاوردها و جایگاه نخبگانی روز به روز در جهان در ردههای بالاتر قرار می گیرد.

وی تصریح با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان تاکید کرد:پایه‌های نظام جمهوری اسلامی مستحکم و رشد فناوری و دستاوردهای علمی کشور نمایان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: کشور سال به سال در حال جلو رفتن و دشمن در حال عقب‌گرد است و این وضعیت باعث هراسان شدن دشمن شده است، به همین دلیل از جهات دیگر وارد می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن تمامی راه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به ایران طی کرده و نتیجه‌ای بدست نیاورده است انواع سنگ اندازی های اقتصادی، تحریم‌ها، اسلام‌هراسی، اختلاف‌افکنی درونی و اختلاف میان اقوام و مذاهب را طی کرده است ولی راه به جایی نبرده است و  به جنگ نرم رو آورده است.

نکونام با اشاره به مسئولیت‌پذیری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در خصوص جوانان تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه، نماز جمعه، مساجد همه وظیفه دارند که مسئولیت خود را در قبال جوانان انجام دهند.

به گزارش ایرنا،در این نشست اعلام شد که از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور ۳۱ اردی‌بهشت‌ماه به عنوان روز شهرکرد نامگذاری شده است.ک

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha