تاکید هاشمی بر جذب حمایت حداکثری IOC از ورزش ایران

تهران- ایرنا- دبیرکل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ضمن بازدید از سالن‌های تمرینی بوکس و کاراته و واحد همبستگی بر جذب حمایت حداکثری کمیته بین‌المللی المپیک از ورزش ایران تاکید کرد.

به گزارش ایرنا؛ سید مناف هاشمی پس از بازدید از سالن‌های بوکس و کاراته (سالن شماره ۹ ) به بررسی وضعیت امکاناتی آن‌ها و همچنین پیشرفت نوسازی سالن کاراته پرداخت.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در ادامه با حضور در بخش همبستگی المپیک با سارا مهرانی مدیر این بخش از کمیته، دیدار و ضمن تاکید بر نظام‌مند کردن ارائه امکانات و خدمات به فدراسیون‌ها از تلاش‌های بخش سولیداریتی تقدیر و بر حمایت همه جانبه خود از واحد همبستگی المپیک جهت خدمت به جامعه ورزش تاکید کرد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی مطلوب در این زمینه بتوان ضمن خدمت هر چه بیشتر به جامعه ورزش کشور، موفق به جذب حداکثری حمایت‌های مالی و معنوی کمیته بین‌المللی المپیک از ورزش ایران شده و خدمات مطلوبی به افتخارآفرینان اعم از مربیان، قهرمانان، المپین‌ها و مدال‌آوران ارائه دهیم.

در ادامه هاشمی از دفتر انجمن ورزشی‌نویسان نیز بازدید و ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، عنوان داشت: کمیته ملی المپیک همچون گذشته حامی انجمن ورزشی‌نویسان و اصحاب رسانه ورزش کشور خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha