معاون وزیر آموزش و پرورش: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز آموزشی ایران است

سمنان- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه گفت: دشمن در تلاش برای نفوذ به مراکز آموزشی کشور است، اما موفق نشده و نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمودزاده روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید سید علی زرگر در سمنان، ابراز داشت: آموزش و پرورش نقشی مهم در بصیرت‌افزایی و انتقال مفاهیمی مانند ایثار و شهادت به نسل امروز دارد و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: انتقال مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

محمودزاده تاکید کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند نوشتن نامه، سرودن شعر در وصف شهدا و یا برگزاری یادواره شهدا به منظور اقناع و تبیین نسل امروز از آرمان‌های انقلاب اسلامی مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: آسیب دانش‌آموزان نشان از غفلت در حوزه تربیتی است و انتظار است در دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در زمینه تربیتی نگاه ویژه به این مقوله وجود داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه گفت: غفلت در دولت سیزدهم پذیرفتنی نیست و باید تمام دستگاه‌های اجرایی همراه آموزش و پرورش برای رفع غفلت‌ها پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان ۱۲۴ نفر از جامعه فرهنگیان و ۶۲۲ دانش‌آموز برای آبیاری نهال انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha